در روی خط تهران دوشنبه این هفته پیگیری موضوع‌های کلاه برداری خودروهای لیزینگی، خرید از شرکت‌های اینترنتی و آلایندگی اتوبوس‌های شهر تهران صورت می‌گیرد.

آیا دستیابی شهروندان تهرانی  به خودروهای رویایی‌شان به تاریخ پیوست/ تاریخ انقضای اتوبوس‌های پایتخت کی به حقیقت می‌رسد
به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ؛کلاه برداری خودروهای لیزینگی و دستیابی شهروندان تهران به خودروهای رویایی‌شان موضوعی بود روی خط تهران دوشنبه این هفته در سوژه اول خود به آن پرداخت.

ماجرا از این قرار است که بسیاری از شهروندان با انگیزه دستیابی به خودرو از طریق آگهی روزنامه با پرداخت 100 میلیون تومان در شرکت‌های خیالی خود ثبت نام کردند.

اما پس از گذشت 2 هفته از زمان ثبت نام متوجه شدند که با شرکت‌های کلاه برداری لیزینگی خودرو مواجه شده‌اند و دستیابی به خودروهای شخصی شان رویایی بیش نبوده است.

روی خط تهران موضوع را با سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در میان گذاشت.

وی در پاسخ با اشاره به اقدامات پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص کلاه برداری لیزینگ خودرو اظهار کرد: یکی از اقداماتی که پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام می‌دهد بحث ردیابی تبلیغاتی است که می‌تواند منشأ کلاه برداری داشته باشد.

سرهنگ محمدیان ادامه داد: با پیگیری مأموران آگاهی پلیس تهران بزرگ و صدور دستور پیگیر دادستان استان تهران شرکت‌های کلاه برداری لیزینگ خودرو شناسایی و اقدامات لازم برای متوقف شدن فعالیتی که در این شرکت‌ها انجام شده است که در مجموع 23 شرکت کلاه برداری لیزینگ در تهران وجود دارد.

وی در پایان گفت: شرکت‌های کلاه برداری لیزینگ خودرو وابسته به بانک‌ها و مؤسساتی هستند که خود را به آن‌ها لیزینگ و شرکت خدماتی معرفی و از عناوین شرکت‌ها سوء استفاده کرده بودند.

حکایت خرید کالاهای اینترنتی به کجا می‌رسد

در سوژه دوم روی خط تهران دوشنبه این هفته موضوع خرید کالاهای اینترنتی و بی اعتمادی شهروندان به صحت و درستی این کالاها پیگیری شد.

در حالی که مزایای خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت است اما شهروندان نسبت به ارائه خدمات و صحت و درستی این کالاها مطمئن نیستند و با مشکلات خاص خود مواجه هستند

این در حالی است که بسیاری از شهروندان از خریدهای اینترنتی خود گله دارند کالاهای خریداری شده‌شان با اشکالات سخت افزاری مواجه است.

در هنگام خرید شرکت‌های اینترنتی مدعی هستند که تا 7 روز پس از فروش تعویض انجام می‌دهند اما با گذشت 25 روز صاحبان این کالا با مشکل بزرگی مواجه شدند که هم کالاهای خود را از دست دادند  و هم خبری از کالای جدید نیست.

روی خط تهران موضوع را از کرکانی نژاد رئیس توسعه تجارت الکترونیک ایران پیگیر شد وی در پاسخ گفت: خریدار می‌تواند شکایت خود را مطرح کند و در سایت توسعه تجارت الکترونیک ایران ثبت نام کند با توجه به نوع شکایات خریداران موضوع پیگیری خواهد شد.

تاریخ انقضای اتوبوس‌های پایتخت کی به حقیقت می‌رسد

روی خط تهران دوشنبه این هفته در سوژه سوم خود به موضوع آلایندگی اتوبوس‌های شهر تهران پرداخت.

این گزارش در قالب تصویر ارسالی شهروندان در روی خط تهران پخش شد شهروندان تهران گلایه دارند؛چرا مسئولان چاره‌ای برای رفع آلایندگی اتوبوس‌های تهران نمی‌اندیشند.

آلایندگی هوا و دود ناشی از اتوبوس‌های تهران امان از شهروندان این شهر بزرگ بریده است.

روی خط تهران این موضوع را پیگیر خواهد امیدواریم مسئولان چاره ای برای رفع این معضل بزرگ بیندیشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار