بهشتی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تلاش مذبوحانه آیپک برای مقابله با ایران بی‌نتیجه است

یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: ایران سیاست شفاف سازی را در برنامه هسته‌ای‌اش در پیش گرفته و تمام اقدامات را در راستای این سیاست انجام داده و تلاش صهیونیسم و لابی‌های فکری‌شان نشان از استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر ایران دارد.

تلاش مذبوحانه آیپک برای مقابله با ایران بی‌نتیجه است
"حسن بهشتی‌پور" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران پیرامون اختلافات موجود در آمریکا بر سر مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گفت: باید صبر کرد و دید نتیجه رایزنی‌ها در کنگره آمریکا چیست تا بتوان دقیق‌تر موضوع را ارزیابی و تحلیل کرد.

وی افزود: حقیقت این است که اوباما به نوعی با کنگره مصالحه کرده، برخی امتیازات را به کنگره داده و برخی امتیازات را از آن‌ها گرفته تا بتواند جریان مذاکرات با ایران را مدیریت کند اما شکل این مدیریت در ادامه روند مذاکرات بستگی به رای کنگره دارد.

بهشتی‌پور در ادامه با اشاره به تلاش‌های "آیپک" لابی صهیونیست در آمریکا به ویژه در ماه‌های اخیر برای جلب و جذب افکار مخالفان توافق هسته‌ای با ایران و اصرار این لابی برای همگرایی میان همه جناح‌ها و طیف‌های ضدایرانی تصریح کرد: اوباما و همفکرانش تاکنون در برابر این تلاش‌ها مقاومت کرده‌اند، اما هر چه قدر به زمان در نظر گرفته شده برای حصول توافق میان ایران و 1+5 نزدیک‌تر می‌شویم قطعا تلاش‌ لابی‌های صهیونیست به ویژه آیپک بیشتر هم خواهد شد.

این کارشناس مسائل هسته‌ای در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه تلاش‌ها، مذبوحانه و بی‌نتیجه خواهد بود زیرا ایران سیاست شفاف سازی را در برنامه هسته‌ای‌اش در پیش گرفته و تمام اقدامات را در راستای این سیاست انجام داده و تلاش صهیونیسم و لابی‌های فکری‌شان نشان از استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر ایران دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار