نعیمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

مانور جدید دروغگوی بزرگ صهیونیستی

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: در ماه‌های اخیر، رژیم صهیونیستی، بارها از طریق کانال‌های مختلف به مسئولان مقاومت پیام رسانده که قصد هیچ‌گونه تعدی را ندارد و از آن‌ها درخواست کرده تا آتش‌بس حفظ شود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی (20 اریبهشت ماه) خود در نشست کابینه مدعی شد، این رژیم طرح ایران برای گشودن جبهه‎ای جدید در بلندی‎های جولان را خنثی کرده است.

نتانیاهو در نشست با اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: "ما توانستیم همه‌ تلاش‌هایی را که از سوی مرزها برای به چالش کشیدن ما انجام شده بود، بدون هیچ استثنائی، خنثی کنیم."

وی با اشاره به عملیات اخیر حزب‌الله و حماس در بلندی‌های جولان مدعی شد، در عملیات "سپر حفاظتی" به حماس بزرگترین ضربه‌ای را که از زمان پیدایشش متحمل شده است، وارد کردیم. همچنین طرح ایران برای گشودن جبهه‌ای جدید در این منطقه را خنثی کردیم."

در همین راستا "مصیب نعیمی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: همه ما نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را که حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی به "دروغگویی بزرگ "معروف است، را می‌شناسیم و یکی از خصوصیات "نتانیاهو" فرافکنی و فریب افکار عمومی در داخل این رژیم است و معمولا در این زمینه مطالبی را عنوان می‌کند، که خارج از واقعیت است.

وی افزود: خود نتانیاهو می‌داند که در دوره ریاست پیشین خود، بزرگترین ضربه‌ها و شکست‌ها را از مقاومت خورده است، همان‌طور که می‌دانید وی در جنگ غزه سوم(51روزه ) و برخورد با حزب‌الله لبنان بسیار ضعیف عمل کرد و از پاسخ عاجز ماند.

نعیمی ادامه داد: در ماه‌های اخیر، رژیم صهیونیستی، بارها از طریق کانال‌های مختلف به مسئولان مقاومت پیام رسانده که قصد هیچ‌گونه تعدی را ندارد و از آن‌ها درخواست کرده که آتش‌بس حفظ شود.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطرنشان کرد: نتانیاهو در آغاز کار کابینه‌ی جدیدش، تلاش می‌کند تا با یک‌سری فرافکنی‌ها مانوری انجام دهد که ناکامی‌ها و شکست‌های قبلی‌اش را از ذهن افکار عمومی پاک کند، ولی در عمل باید ناتوان‌ترین مسئول این رژیم را شخص نتانیاهو دانست که حتی رسانه‌های این رژیم او را بزرگترین دروغگو می‌دانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۳ دی ۱۳۹۴
خداوند انشااله هرجه زودتر در جهنمي كه خود نتانياهو ساخته گرفتار ش كند.
آخرین اخبار