کارگاه تخصصی "طراحی صحنه" توسط مهندس "رضا مهدی زاده" مدرس و طراح صحنه سینما و تئاتر، دوشنبه 21 اردیبهشت در سالن پلاتو بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، کارگاه تخصصی طراحی صحنه به عنوان دراماتورژی طراحانه با تحلیلی بر طراحی صحنه نمایش "سقراط" توسط مهندس رضا مهدی زاده ، مدرس و طراح صحنه سینما و تئاتر و عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران برگزار خواهد شد.

این کارگاه  چهار ساعته که  توسط بنیاد  فرهنگی هنری رودکی برگزار می شود، با  هدف  بررسی  الگوها و روش های خوانش متن برای طراحی صحنه و بررسی راهکارهای کشف نشانه های درون متن، جهت تصویر سازی خواهد بود .

همچنین با توجه به اجرای نمایش سقراط در تالار وحدت ، طراحی صحنه این نمایش مورد بحث و تحلیل قرار گرفته و چگونگی اجرای طرح آن به عنوان نمونه بررسی خواهد شد .

کارگاه مذکور درروز دوشنبه 21 اردیبهشت به مدت یک روز برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایتwww.amouzesh.bonyadroudaki.ir مراجعه و یا با شماره      تلفن های 9و66743358  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار