رئیس سابق سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال از همه دستگاه‌های دیگر از نظر استفاده از فناوری های روز جلوتر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد ناظمی اردکانی رئیس سابق سازمان ثبت احوال کشور در مراسم، تودیع معارفه رئیس سازمان ثبت احوال کشور که امروز (یکشنبه) در محل سازمان ثبت احوال برگزار شد با اشاره به الکترونیکی شدن سازمان ثبت احوال اظهار کرد: سازمان ثبت احوال از همه دستگاه‌های دیگر از نظر استفاده از فناوری های روز جلوتر است و ساختار سازمان بعد از الکترونیکی شدن به سمت هوشمند شدن می‌رود که کارت هوشمند ملی این ماموریت را اجرای خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از وزیر کشور افزود: از وزیر کشور به دلیل فراهم کردن فرصت دو سال خدمت تشکر می‌کنم چرا که توانسته‌اند دراین مدت کارهای نیمه‌تمام خود را در سازمان ثبت احوال کشور به اتمام برسانم.

اردکانی در ادامه با بیان اینکه سازمان ثبت احوال تبدیل به یک ساختمان مکانیزه و الکترونیکی شده است، تصریح کرد: امروز در صدر اخبار علاوه بر کار دستی ، 123 میلیون سند الکترونیکی انجام شد که یک تحول بزرگ در سازمان ثبت احوال محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در ثبت احوال سرمایه بزرگی از لحاظ نیروی انسانی نهفته است، افزود: با توجه به تلاشهای مسئولین و همت نیروی انسانی امیدواریم درکارت هوشمند ملی نرم افزارهایی داخلی برای تولید آن کارتها فراهم شود.

ناظمی اردکانی تصریح کرد: نیروی انسانی در سازمان ثبت احوال حرف اول را می‌زند و آنان بعنوان پیشخوان عمل می کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم رئیس جدید سازمان ثبت احوال کشور با تلاش بیشتر به اجرای برنامه های این سازمان کمک کند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار