درصفحات اجتماعی امروز روزنامه های کشور موضوع های «کنترل خشم باتعلیم و تربیت و پایان خونین متلک پرانی سیاه» پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران،  روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان "کنترل خشم با تعلیم و تربیت" نگاهی به مشکلات ناشی از خشم و بروز عصبانیت افراد در جامعه پرداخته و در این باره می نویسد: اعصاب خرد صفتی است که این روزها از زبان خیلی ها  می شنوید، تا وقتی این اعصاب خردی در درون خود فرد باشد و به جامعه آسیب نزند یک مشکل شخصی است که با روانکاوی می تواند حل شود.

در ادامه نیز این روزنامه به مطالبی همچون گسترش اعصاب فردی در جامعه، بروز خشم های افسارگسیخته، راه اندازی مراکز کنترل خشم در مناطق تهران، افتتاح دومین مرکز پیشگیری و کنترل خشم در استان البرز، لزوم توسعه این مراکز درمانی و... اشاره می کند.

"با بال شکسته پرکشیدن..." پیرامون موضوع تنها شناگر آب های آزاد ایران، "شهادت حرکت است و مرگ تسلیم،" 15 تا 30 درصد هزینه های سلامت صرف دارو می شود" و "فقط 12 درصد ایرانیان دارای تحصیلات تکمیلی هستند" موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود آن رابررسی کرده است.

اما از این خبر بگذریم و سری به گروه شوک روزنامه ایران بزنیم که اخبار حوادث را به صورت ویژه پوشش می دهد.

"پایان خونین متلک پرانی سیاه" موضوعی پیرامون اتفاقاتی است که بیانگر ناامنی و بی توجهی به حقوق دیگران و تضعیف باورهای مذهبی است.

ماجرا از این قرار است که متلک پرانی پسری به دختران یک محله در خیابان پاسدار گمنام تهران عاقبتی مرگبار داشت. یکی از مزاحمان خیابانی هنگامی که با اعتراض علی رجبی 31 ساله به متلک پرانی وی به دختران روبرو شد با کینه توزی علی را هنگام پیاده شدن از خودرویش مقابل خانه اش به قتل رساند که البته پس از تحقیقات بازپرس ویژه پلیس آگاهی تهران قاتل شناسایی و دستگیر شد.

"ردیابی دزدان شب های پایتخت، شکار 2 کلاهبردار از روی فیلم و دوربین مخفی، قرار 2 دزد باجگیر با یک پلیس و  بازداشت دزدان خودروی پول های بانک" از موضوعاتی است که صفحه شوک آن را بررسی کرده است.

از فضای حوادث به روزنامه همشهری سری بزنیم، این روزنامه در صفحه شهری امروز خود به موضوع "تهران؛ قطب نوظهور شهرهای جهانی" پرداخته و روزنامه نگار در این باره می نویسد: تهران این روزها به شهری جهانی تبدیل شده است و رفت و آمد شهرداران شهرهای بزرگ جهان و کارشناسان مجامع بین المللی شهری به تهران تامل برانگیز شده است. به طوری که در سال های گذشته توسعه حمل و نقل عمومی، تهران را در زمره 5 شهر برتر جهان قرارداده است.

در ادامه این گزارش نویسنده به مطالبی همچون جایگاه پل طبیعت به عنوان طرح برتر در جهان، معرفی بزرگراه صدر به عنوان 3 طرح برجسته سال2012، معرفی شهردار تهران به عنوان 8 شهردار برتر جهان و... اشاره می کند.

"بازدید سرزده شهردار تهران از خوابگاه های دانشجویی در جنوب شهر" و "لزوم فراهم کردن امکان استفاده فاینانس برای مترو" موضوعاتی است که روزنامه همشهری در صفحه شهری امروز خود به آن پرداخته است.

از خبرهای شهر تهران که بگذریم، به روزنامه هفت صبح می‌رسیم که در صفحه زیر آسمان شهر خود موضوع "ارزشمند ترین خانه جهان در تهران" را مورد بررسی قرار داده است.

در این خبر می‌خوانیم؛ در میدان حسن آباد به سمت خیابان امام خمینی (ره) یک خانه تاریخی وجود دارد که طراح و مالکش یک استاد دانشگاه بوده ولی از آن در دهه چهل به عنوان گران ترین خانه به خانه آثار تاریخی‌اش یاد می‌کردند.

این در حالی است که ممکن است اشخاص زیادی از جلوی گران ترین خانه تاریخی ایران و جهان بارها عبور کرده اما آن را نمی‌شناسند و یا در میدان حسن آباد و خیابان‌های اطرافش زندگی کنند یا تردد‌شان به آن منطقه زیاد باشد، اما ندانند موزه مقدم کجاست.

خانه کوچکی میان همه خانه‌ها و مغازه‌های آن اطراف به راحتی گم می‌شود.

در ادامه نیز این روزنامه درصفحه‌های پرونده روز، تازه‌های دانش و فناوری و حوادث خود به موضوع‌های "چرا زلزله خرم آباد ترسناک بود"، "پایان حکومت هالیوود بر صنعت سرگرمی"، "دستگیری راهزنان خشن و محموله‌های مواد غذایی" اشاره می‌کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار