پای صحبت خانواده امیرسلیمانی و تعریف پدر خانواده از بازیگری برای فرزندانش بنشینید.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در دنیای هنر گفتگو با هنرمندان و شنیدن از زندگی و روابط خانوادگی شان همیشه جذاب بوده، اما در این میان خاطرات و صحبت های خانواده های هنرمند جذابیت بیشتری دارد، به همین بهانه این بار با خانواده امیرسلیمانی به گفتگو پرداختیم.

سعید امیرسلیمانی: بعد از مدتها کم کاری دوست دارم به تئاتر بروم 

سعید امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص ارتباط هنری خود با فرزندانش، گفت: هیچ وقت مستقیم درباره شغلم توضیحی نداشتم، در واقع آنها از همان کودکی مشرف به این کار بودند و من سعی در دیکته کردن موضوعی در این باره نداشته ام. 
 
وی همچنین افزود: سعی کردم دموکرات باشم و فرصت تجربه را به فرزندانم بدهم ولی همیشه این اعتقادم را به فرزندانم تاکید کرده ام که من به جنبه مالی در هنر توجه ندارم و ادامه کارم به خاطر عشق من به این حرفه است. 
 
امیرسلیمانی که چندسالی است فعالیتش کم شده، راجع به دور جدید فعالیت های خود بیان کرد: من دوست دارم در سال جدید به تئاتر که عشق همیشگی ام بوده، بپردازم و البته این روزها در یک نمایش رادیویی به کارگردانی آقای کاظم سبزواری مشغول به فعالیت هستم که نام آن "صدای عبرت" است. 
 
*سپند امیرسلیمانی: اولین تشویق من از طرف خانواده برای "نان، عشق و موتور هزار" بود 
 
سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره تاثیر داشتن خانواده هنری برای ورودش به عرصه بازیگری گفت: حتما این امر موثر است، من در این فضا بزرگ شدم و از حاشیه و متن آن باخبر بودم، ولی این امر باعث ورودم به دنیای هنر نبود. 
 
وی افزود: تنها شهرت مرا به این عرصه نکشاند، زیرا قبل از شروع کارم در دوران مدرسه و سربازی و ... به واسطه پدر و خواهرم تا حدودی این جاذبه برایم وجود داشت و من با این فضا بیگانه نبودم و بالاخره بین موسیقی و بازیگری یکی را برگزیدم و برای اولین کارم تست دادم و با پارتی وارد نشدم. 
 
امیرسلیمانی در ادامه افزود: اولین تشویق از طرف خانواده را برای "نان، عشق و موتور هزار" دیدم که آنها انتقادهایی هم داشتند، اما من تمایلی برای ابراز آن ندارم. 
 
وی به فضای مشورتی خانواده خود اشاره کرد و گفت: با اینکه سالهاست وارد این عرصه شده ام، اما هنوز در برخی کارها با پدر مشورت می کنم. 
 
سپند امیرسلیمانی همچنین افزود: این روزها مشغول بازی در اتاق عمل مهران مدیری هستم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار