وزیر بهداشت در استودیوی رادیو

به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس رادیو در ایران، معاون صدای رسانه ملی میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در استودیوی رادیو شد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  وابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر "هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به بهانه هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس رادیو به همراه، نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی در ویژه برنامه رادیو ایران با عنوان "جشن رادیو" شركت كرد.

خانم آبروانی در این بازدید دوستانه در پشت میكروفن زنده رادیو ایران قرار گرفت و ضمن تبریك سالروز تأسیس رادیو به شنوندگان و همراهان همیشگی این رسانه گفت: این روز را به همكاران ارجمندم كه بی وقفه تلاش می كنند تا این رسانه گرم، همواره پویا و سرزنده بماند، تبریك و تهنیت می گویم.

وی با ابراز خرسندی از حضور دكتر هاشمی و بازدید وی از روند برنامه سازی در این رسانه شنیداری افزود: در هفته سلامت، همه برنامه سازان رادیو در ساده‌ترین موضوعات و پیچیده‌ترین مباحث رادیویی برای كمال باورهای دینی و ایمانی یعنی همان من انسانی تلاش می كنند. یقیناً این من انسانی در بعد دنیایی نیز برای یك زندگی شایسته و ایده‌آل نیازمند و وابسته به سلامت فردی، اجتماعی و معنوی است.

آبروانی در ادامه ضمن اشاره به شعار سال 1394 تأكید كرد: وظیفه داریم در هر شرایط و موقعیتی كه هستیم با همدلی و همزبانی در جهت تحقق این امر یعنی كمال باورهای دینی و ایمانی در انسان‌ها تلاش كنیم. هدف مقدسی كه یك وجه آن "رسانه اسلامی با رسالت جهانی" است كه به فرموده دكتر سرافراز، شعار رسانه ملی در سال جاری است.

وی در پایان برای همه همكاران و برنامه سازان رادیو آرزوی موفقیت كرد .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار