آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور؛بروزرسانی ساعت 15:25

بارش باران و تردد روان/ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج - چالوس

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: طبق اخبار دریافتی هم‌اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در استان گیلان در اکثر محورها و اصفهان محور کاشان قم بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان گفت: محور شمشک به دیزین کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

* ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج - چالوس (12:50)

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: طبق اخبار دریافتی هم‌اکنون در محور کرج – چالوس محدوده میدان امیرکبیر تا کیلومتر 6 ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در استان لرستان محور خرم‌آباد - بروجرد بارش باران و در استان اردبیل محور اردبیل - استارا مه‌گرفتگی گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان گفت: محور شمشک به دیزین کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*بارش باران و ترافیک نیمه‌سنگین در راه‌های کشور(10:54)

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: طبق اخبار دریافتی هم‌اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

 این مقام مسئول پلیس در  ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در استان لرستان در اکثر محورها و مازندران محورهای چالوس – کرج و سوادکوه بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان گفت: محور شمشک به دیزین کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.


انتهای پیام/

برچسب ها: راه ، باران ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار