آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور؛ "بروزرسانی ساعت 19:25"

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه تهران - کرج

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در استان البرز باند شمالی آزادراه تهران – کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس  ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. 

وی اضافه کرد: بر همین اساس در استان‌ مازندران محور سواد کوه بارش پراکنده باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است. 


تردد روان در جاده‌های کشور/بارش پراکنده باران در یک استان"16:15"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ،  با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. 

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان‌ مازندران محور سواد کوه بارش پراکنده باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 


رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است. 


بازشگایی محور برغمد – جغتای/ جوی آرام و ترددی روان در جاده‌های کشور"12:30"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با   خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ،  با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در تمامی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بارش باران و تردد روان در راه‌های کشور" 10:00"

بازشگایی محور برغمد – جغتای/ جوی آرام و ترددی روان در جاده‌های کشورسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان‌ مازندران محورهای ساری - قائم شهر و بابل – آمل بارش پراکنده باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مه گرفتگی و کاهش دید در سواد کوه/ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور"8:32"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در استان البرز در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از محدوده ذوب آهن تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران – کرج محدوده پل فردیس تا پمپ بنزین ورد آورد ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان‌ مازندران محور فیروز کوه، محدوده سواد کوه مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار