مهدی امینی‌خواه گفت:‌ شیراز یک شهر تاریخی است که جایگاه ویژه‌ای از لحاظ فرهنگی، گردشگری، تاریخی و ... در کشور ما دارد ولی متأسفانه صنعت فیلم‌سازی در آنجا ضعیف است.

"مهدی امینی‌خواه" بازیگر سریال «شهر من شیراز» در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص چگونگی همکاری با این پروژه گفت: از طرف بچه‌های گروه کارگردانی این سریال دعوت شدم و بعد از خواندن فیلمنامه از نقش خوشم آمد و همکاری ما شروع شد. 

این بازیگر ادامه داد: همان طور که در فیلم می‌بینیم محسن یک آدم فرهنگی، متشخص و آرام است که به خاطر اتفاقاتی که برای او رخ می‌دهد دچار معضلاتی می‌شود و در پی رفع این معضلات برای او درگیری‌هایی به وجود می‌آید. 

وی افزود: متفاوت بودن نقش از لحاظ کاراکتری، نوع رفتار، نوع بیان و ... و فاصله گرفتن این شخصیت از مونوتون بودن باعث شد که آن را به خوبی باور کنم. 

"امینی‌خواه" در خصوص بازخورد سریال "شهر من شیراز" در جامعه گفت: خوشبختانه این سریال از سوی خبرنگاران و مردم بازخورد خوبی داشته و تأثیرگذار بوده است چون یک مسئله اجتماعی را مطرح می‌کند که خیلی‌ها درگیرش می‌شوند. 

وی در خصوص جذابیت فیلمبرداری در شهرهایی غیر از تهران اظهار داشت: اگر فیلمبرداری به بهانه فیلم ساختن در شهرهای دیگر انجام گیرد باعث می‌شود که پتانسیل آن شهرها از لحاظ فرهنگی، گردشگری، تاریخی و ... برای بقیه مردم ایران و حتی خارج از ایران مشخص شود و از آن پتانسیل‌ها به نحو احسن و در جهت پیشرفت استفاده بهینه کرد. 

"امینی‌خواه" ادامه داد: شیراز یک شهر تاریخی است که جایگاه ویژه‌ای از لحاظ فرهنگی، گردشگری، تاریخی و ... در کشور ما دارد ولی متأسفانه صنعت فیلمسازی در آنجا ضعیف است که انتخاب لوکیشن و فیلمبرداری در آنجا بهانه‌ای برای تبلیغ هر چه بیشتر این شهر و استفاده از پتانسیل‌های آن در زمینه‌های مختلف می‌شود. 

این بازیگر افزود: فیلمبرداری غیر از تهران برای عوامل سازنده فیلم هم چه به بهانه کاری و چه به بهانه تفریحی جذابیت خاص خودش را دارد چون بازیگر زمان کار، کار در لوکیشن‌های جدید و جذاب را تجربه می‌کند و زمان استراحت هم به عنوان یک گردشگر عمل می‌کند و با فرهنگ و آداب و رسوم و جذابیت‌های آن منطقه آشنا می‌شود. 

"امینی‌خواه" در خصوص بازی در مقابل کاراکترهای این سریال اظهار داشت: خوشبختانه عوامل و بازیگران حرفه‌ای در این پروژه کار می‌کردند و من قبلا افتخار همکاری با این بازیگران را داشته‌ام و این سریال بهانه‌ای شد که دوباره افتخار همکاری نصیب من شود که اگر غیر از این می‌شد شاید کار لطمه می‌دید. 

وی افزود: پشت صحنه هر فیلمی یا سریالی معضلات خاص خودش را دارد ولی کار با "محمد بنایی" از نظر شخص خودم بسیار راحت بود و در مورد نقش تعامل داشتیم و امیدوارم همکاری ما با هم در پروژه‌های دیگر ادامه داشته باشد. 

"امینی‌خواه" بیان کرد: با "محمد بنایی" در یک فضای آرام و صمیمی به چالش‌ها و فراز و نشیب‌های کاراکتر پی بردیم تا بتوانیم به آن پیام‌هایی که مدنظر ما است برسیم و در این خصوص اختیار تام از طرف "محمد بنایی" داشتم که آن چیزی که به جذابیت نقش کمک می‌کند را اضافه کنم. 


انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار