معاون روابط عمومی بسیج از اعزام کاروان رسانه‌ای راهیان نور به مناطق عملیاتی "گیلان غرب" خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "اسماعیل احمدی"  معاون روابط عمومی بسیج از اعزام کاروان رسانه‌ای راهیان نور به مناطق عملیاتی گیلان غرب خبرداد.

وی ادامه داد: به منظور گرامیداشت عملیات آزادسازی "بازی دراز " همایشی با حضور 15 هزار بسیجی از سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود. 

معاون روابط عمومی بسیج یادآور شد: کاروان رسانه‌ای متشکل از گروه‌های تلویزیونی خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری از تاریخ 2 تا 4 اردیبهشت ماه به مدت 3 روز به مناطق عملیاتی گیلان غرب اعزام می‌شوند.

گفتنی است این همایش با حضور سردار "علی فضلی"، سردار "گل علی بابایی"، سردار "سعید قاسمی" و یادگاران 8 سال دفاع مقدس و خانواده‌های سرداران رشید سپاه اسلام "محسن وزوایی"، "موحد دانش"، "پیچک" و ... برگزار می‌گردد. 

لازم به ذکر است عملیات بازی دراز در تاریخ 1 اردیبهشت 60 آغاز و به مدت 8 روز طول کشید و طی آن نیروهای ایرانی و عراقی بارها به تک و پاتک متقابل پرداختند.

با وجود محروم بودن رزمندگان از پشتیبانی هوایی و جاده‌ای، از بین قله‌های منطقه سه قله را تصرف و تثبیت کردند که دراین عملیات نقش‌افرینی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و "شهید علی اکبر شیرودی"  بسیار شاخص و محسوس بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار