ملی پوش اهداف پروازی گفت: کمبود بودجه در فدراسیون تیراندازی همیشه باعث لغو اردوها و اعزام ملی پوشان به مسابقات مهم برای کسب سهمیه المپیک است.

شیوا فرح پور در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اهداف پروازی در وضعیت مناسبی قرار ندارد چون همیشه‌ به خاطر  کمبود بودجه اعزام به مسابقات لغو می‌شود و اکنون هم ملی پوشان چند ماهی است که اردویی برای آمادگی نداشتند. 
 
فرح پور افزود: مشکلات مالی فدراسیون ملی پوشان را با مشکلات زیادی مواجه می کند و هفته آینده مسابقات قبرس پیش روی ماست که هنوز اطلاعی از اعزام تیم ملی به این مسابقه که برای کسب سهمیه المپیک است به ما نداده‌اند. 
 
ملی پوش اهداف پروازی عنوان کرد: مسابقات قبلی که سهمیه المپیک توزیع می شد به خاطر شرایط بد مالی فدراسیون از دست رفت ضمن اینکه شرکت در این مسابقات نیز با هزینه های شخصی بسیار زیاد است و ملی پوشان توان تامین هزیه های این رشته را ندارند. 
 
 وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون همه تلاش های خود را برای اعزام تیم ملی انجام می دهند با این وجود اگر اردوها به طور مداوم و منظم برگزار نشود شرکت در این مسابقات مهم فایده‌ای برای ما ندارد. 
 
 وی در پایان گفت: از وزارت ورزش تقاضا داریم حداقل امسال که سال حساسی برای تیراندازی است نهایت همکاری را داشته باشد و مشکلات تیراندازی را با تزریق بودجه به فدراسیون کاهش دهد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار