رئیس کارگروه اهداف پروازی گفت: اردو اهداف پروازی را برای مسابقات جهانی قبرس به دلیل مشکلات مالی آغاز نکردیم.

مشکلات مالی مانع آغاز اردوی تیم ملی اهداف پروازیحسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره شرایط اعزام تیم اهداف پروازی به مسابقات قبرس افزود: مسابقات قبرس سومین مسابقه برای کسب سهمیه المپیک 2016 است که در واقع برای ما هم‌ترین فرصت است چون در 2 مسابقه قبلی امارات به علت کمبود بودجه قادر به اعزام تیم نبودیم.

وی ادامه داد: اگر این بار هم در مسابقات شرکت نکنیم دیگر فرصتی برای کسب سهمیه نداریم ما همیشه به خاطر کمبود منابع مالی فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهیم امیدوارم که تا شروع مسابقات قبرس شرایط تغییر کند.

رئیس کارگروه اهداف پروازی افزود: فدراسیون با وجود مضیقه مالی قول داده که تیم را برای این تورنمنت حساس اعزام کند اما هیچ چیز مشخص نیست.

مینایی افزود: با اینکه مسابقات حساس جهانی را به دنبال داریم اما هنوز اردو برای حضور در این مسابقه شروع نکردیم و فقط به خاطر تامین نشدن بودجه تیر اندازان از آمادگی لازم برخوردار نیستند.

وی گفت: شروع اردو برای این مسابقه خیلی دیر شد اما نمی‌توان دوباره این فرصت را از دست داد برخی کشورها مثل استرالیا،‌ آمریکا و ایتالیا حداکثر سهمیه المپیک را کسب کردند اما، ما همچنان در انتظار تامین بودجه برای تیم و برگزاری اردو هستیم.

ضیایی افزود: هزینه‌های اهداف پروازی سنگین است و خود ورزشکاران هم نمی‌توانند با هزینه‌های شخصی در چنین مسابقاتی شرکت کنند. تیر اندازانی از کشورها دیگر در مسابقات حضور دارند حداقل دغدغه مالی ندارند، ما ورزشکاران بر اثر فشارهای روحی و روانی که هنگام لغو یا اعزام تیم بر آن‌ها وارد می‌شود بیش از هر چیزی بر عملکردشان موثر است.

ضیایی در پایان گفت: با شرایطی که الان بر تیم حاکم است از مسئولین تقاضا دارم حداقل برای چنین مسابقاتی همکاری کنند، اگر نتیجه‌ای کسب شود به سود همه خواهد بود. نه اینکه کسب سهمیه فقط برای تیراندازان ثبت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار