تیم تیر اندازی کشورمان با تمام ظرفیت‌هایی که داشتند اما در مسابقات جهانی تیر اندازی کره جنوبی از کسب سهمیه المپیک بازماندند.

چرا تیر اندازی سهمیه المپیک را کسب نکرد؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسابقات جهانی کره جنوبی به پایان رسید، افسوس که تیر اندازان کشورمان با تمام ظرفیت های خود موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 نشدند.

مسابقات جهانی تیراندازی که به مدت یک هفته در کره جنوبی برگزار شد و تنها نماینده کشورمان در فینال نجمه خدمتی بود که با درخشش در مسابقات آسیایی نوید یک پدیده در تیر اندازی ایران را می‌داد، یا الهه احمدی که در دوره قبل در اولین مسابقه سهمیه المپیک را کسب کرد نتوانست نتیجه خوبی به دست ‌آورد، اکنون چه کسی باید پاسخگو باشد که چرا تیراندازانی که افتخارات آسیایی داشتند و انتظارات را برای کسب سهمیه بالا بردند، اما نتوانستند در این مسابقات نتایج در خور توجهی از خود به نمایش بگذارند.

البته تیراندازان ما باید همیشه تاوان کمبودها و عدم توجه مسئولین به این رشته را دهند، کمبود فشنگ در اردوها که همیشه با آن درگیر بودند ماحصل خود را در این سری از مسابقات نشان داد یا فرسودگی تجهیزات تیم پتانچه که هنگام برگزاری مسابقات با آن درگیر بودند اثرات نامطلوبی در عملکرد تیر اندازان داشت.
این در حالی است که برخی کشورها مثل کره جنوبی و چین حداکثر مدال و سهمیه را بدست آوردند.

تیم ملی تیراندازی کشورمان تا قبل از برگزاری مسابقات کره جنوبی به خاطر کمبود بودجه ممکن بود حتی به این سری از مسابقات نیز نرسد با این وجود چگونه می‌توان انتظار داشت که یک ورزشکار در چنین تورنمنت‌هایی نتیجه دلخواه را کسب کند.

امیدواریم مسئولان هرچه سریع تر به دنبال راه چاره‌ای برای تیر اندازی باشند و به جای هزینه در ورزش‌هایی که در میادین بزرگ انتظارات را برآورده نمی‌کنند نگاهی به معضلات تیر اندازی هم داشته باشند.

لازم به ذکر است، به نظر کارشناسان و مسئولین در تیراندازی، عملکردی که تیراندازان در مسابقات کره جنوبی از خود نشان دادند قابل قبول دانسته و امیدوارند تا در مسابقات آینده به طور حتم سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد اما با این حال باید همه موانع و دغدغه‌های مالی برطرف شود، و تیر اندازانی که در چنین مسابقاتی شرکت می‌کنند با حداکثر امکانات و بدون دغدغه فکری به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار