قهرمان بازی های آسیایی اینچئون ابراز امیدواری کرد به همراه الهه احمدی در فینال المپیک حضور داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نجمه خدمتی پس از کسب عنوان قهرمانی مرحله دوم مسابقات زمستانی سلاح های بادی گفت: مرحله دوم مسابقات بود که به شکل آزاد برگزار می شود که فینال هم داشت. هشت نفر به فینال راه یافته بودند که هفت نفر عضو تیم ملی بودند.

وی درباره عملکرد خودش گفت: خیلی خوب تیر زدم و توانستم رکورد جوانان جهان را جابجا کنم اما به رکورد اصلی نرسیدم.

خدمتی که در تیر پایانی با نرجس امام قلی نژاد رقابت می کرد، درباره شباهت این رقابت با بازی های آسیایی اینچئون گفت: دقیقا شبیه اینچئون شده بود. آنجا من و نرجس به فینال رسیدیم و طلا و نقره به ایران رسیده بود. این اتفاق اینجا هم افتاد و بعد از فینال هم به خودش گفتم که درست همه چیز مانند اینچئون پیش رفت. امیدوارم بتوانم در فینال های مهم تری با امام قلی نژاد رقابت کنم.

قهرمان بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون درباره عملکرد رویا صبح خیز که تا تیرهای پایانی بالاتر از او در رده نخست قرار داشت، گفت: او تیرانداز بسیار خوبی است و نمره خوبی زد. می تواند در آینده به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند.

خدمتی درباره المپیک پیش رو نیز گفت: من تمام تلاشم را برای یک المپیک موفق انجام می دهم. امیدوارم هم من و هم خانم احمدی به فینال برسیم و با هم در فینال المپیک رقابت کنیم که اتفاق بسیار خوشایند و لذت بخشی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار