ملی پوش تپانچه بادی گفت: فرسودگی تجهیزات تپانچه مهم‌ترین مشکلی است که همیشه با آن درگیر هستیم که این تجهیزات مناسبت تمرینات تیم ملی نیست.

الهام هریجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات کره جنوبی اولین مسابقه برای کسب سهمیه المپیک بود اما تیم پیش از اعزام به این مسابقه حساس با مشکلات زیادی رو به رو بودیم، مهم‌ترین مشکل ما کمبود فشنگ بود که دیگر به یک موضوع تکراری و پیش پا افتاده تبدیل شد.

وی گفت: تیم حتی هنگام تمرینات، تجهیزات مناسبی در اختیار نداشت ما در تپانچه بادی تمرینات سختی داشتیم اما امکانات مناسب و به روز نبود و فرسودگی تجهیزات ما را از فضای مسابقه دور کرد.

ملی پوش تیر اندازی ادامه داد: فرسودگی تجهیزات تپانچه حتی زمان برگزاری مسابقه برای ما مشکل ساز بود و سلاح یکی از اعضای تیم با مشکل جدی رو به رو شد. در واقع تجهیزاتی که در اختیار داریم مناسب تمرین های رسمی نیست.

هریجانی گفت:‌ما با این تجهیزات به مسابقه کره جنوبی رفتیم و حتی کمک مالی به تیر اندازان برای خرید سلاح جدید نشد. با این حال انتظار نتایج خوب و کسب سهمیه از تیر اندازان داریم.

وی ادامه داد: مشکل تیم فقط فرسودگی تجهیزات یا فشنگ نیست، ما در طول سال اردوهای برون مرزی نداریم و در واقع تجربه ما در این زمینه نبست به تیر اندازانی که در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند بسیار پایین است با وجود این در تپانچه 25متر عملکرد خوبی داشتیم با اینکه تمرینات ما نسبت به بادی خیلی کمتر بود.

ملی پوش تیر اندازی ادامه داد: فدراسیون تلاش زیادی برای تامین امکانات تیر اندازان انجام می‌دهد و اما تا وقتی که پولی نباشد کاری هم از پیش نمی‌رود و وضعیت به همین منوال است. اکثر تیر اندازان سلاح‌ها  را با هزینه شخصی تامین می کند و هزینه‌ها خیلی بالاست حداقل در این زمینه کمک نمی‌شود تا استرس فرسودگی تجهیزات در چنین مسابقات حساسی تیراندازان را دچار مشکل نکند.

وی عنوان کرد: تیر اندازانی رشته پر هزینه‌ای است و وزارت ورزش باید با فدراسیون همکاری کند، امیدوارم برای مسابقات دیگری که در پیش داریم بخشی از مشکلات ما برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار