دولت به فکر پيشرفت همه جانبه کشور است و نبايد منافع شخصي را به منافع کشور ترجيح داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت : وزير دادگستري که دیشب به نمايندگي از رييس جمهور به بندر انزلي رفته بود بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع اين شهر با بيان اينکه نامگذاري امسال به نام سال دولت و مردم- همدلي و همزباني از سوي رهبر معظم انقلاب بسيار هدفمند است گفت : نبايد برخي ها به بهانه دلواپسي منافع شخصي خود را در نظر بگيرند و رفاه مردم را فراموش کنند.

حجت الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي، ديپلماسي ايران را در مذاکرات هسته اي بسيار درست دانست و خاطرنشان کرد : برخي از دوستان انتظار دارند در مذاکره با 6 قدرت برتر جهان هيج امتيازي ندهند و امتياز بگيرند که اين امر در وافعيت هيچوقت عملياتي نخواهد شد.

وي خطاب به کساني که خود را دلواپس مي نامند گفت : بهتر است اختلافات بي مورد را کنار گذاشته و دلواپس عزت ملي - اقتصاد کشور و منافع مردم ايران اسلامي باشند.

** 2 هزار قاضي جديد را استخدام می کنيم تا روند رسيدگي به پرونده ها با سرعت بيشتري انجام شود

وزير دادگستري که به نمايندگي از هيات دولت به بندر انزلي رفته بود در شوراي اداري اين شهرستان با بيان اينکه در حال حاضر 11 هزار قاضي در کشور مشغول به کارند گفت : تلاش ميکنيم2 هزار قاضي جديد را استخدام می کنيم تا روند رسيدگي به پرونده ها با سرعت بيشتري انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمين پور محمدي، آمار شکايات در کشور را بالا دانست و گفت : شکايات هاي بي مورد و جزيي سبب شده بيش از 10 ميليون پرونده در کشور تشکيل شود که اين امر موجب اطاله روند دادرسي ها خواهد شد.

وي در ادامه استفاده از ظرفيتهاي موجود را از اولويت هاي کاري دولت يازدهم دانست و گفت : وجود دريا ،تالاب بين المللي ، بندرو منطقه آزاد تجاري صنعتي در شهرستان بندر انزلي فرصت خوبي براي سرمايه گذاري است

وزير دادگستري بر ضرورت ايجاد زير ساخت هاي لازم براي جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي تاکيد کرد و گفت : مديران شهرستاني نبايد فقط به فکر گرفتن اعتبارات دولتي باشند و بلکه بايد بستر هاي لازم براي حضور و مشارکت سرمايه گذاران را فراهم کنند .

انتهای پیام/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.