رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران غرب را به‌پای میز مذاکره کشانده است گفت: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی را تضمین کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی در اجلاسیه شهدای شهرستان میامی که با حضور پرشور مردم و مسئولان در حسینیه اعظم این شهرستان برگزار شد، به عظمت و شکوه ایران در دنیا به برکت خون شهدا و امام شهدا تأکید کرد.
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ اسلام و امام راحل را تضمین کردند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسیر شهدا مسیر پرافتخاری است و آفرین بر ملت ایران که این‌گونه دلاور مردانه ایستادگی کردند.
 
جلالی در ادامه به مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: اگر امروز دنیای غرب به‌پای میز مذاکره می‌نشینند به دلیل تجربه‌ای است که از دفاع مقدس دارند و آنها ایستادگی ملت شریف ایران را دیده‌اند.
 
وی گفت: وقتی نخست‌وزیر اسرائیل به کنگره آمریکا می‏‌رود و سخنرانی می‌کند، نشان از قدرت انقلاب اسلامی است و بارها گفته‌ام که ای‌کاش این صحبت‌ها به‌طور مستقیم از صداوسیمای کشور ما پخش می‌شد تا ذلت و خواری دشمنان انقلاب را برابر ایران می‌دیدید.
 
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران برابر تحریم‌ها خوب مقاومت کرد و هرگز سر تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان تعظیم نکرد.
 
جلالی افزود: شجاعت، شهامت، عزت، افتخار و سربلندی ایران روزبه‌روز بیشتر شده و اینها همه از اخلاص امام و شهدا بوده است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ایران اسلامی امروز در جایگاه بزرگی قرارگرفته است و اگر این اقتدار و قدرت ملی را در اختیار نداشتیم؛ هیچ‌گاه غربی‌ها پای میز مذاکره با ما نمی‌نشستند.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: شاهرود ، مجلس ، امام ، شهیدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.