این روزها کافیست سری به دفاتر فروش ایرانسل بزنیم تا به بهانه‌ هدیه گرفتن یک سیم کارت، یک گوشی همراه خارجی به سبد خرید خود اضافه کنید.

تشویق اپراتور دوم تلفن همراه برای خرید یک گوشی خارجی/ بی اطلاعی نمایندگان مجلس از این اقدام!!!

به گزارش خبرنگار حوزه جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، چند وقتی است که شرکت ایرانسل در اقدامی عجیب به بهانه ارائه یک سیم کارت به خریداران به عنوان هدیه اقدام به فروش محصولات خارجی می‌کند. اقدامی که پیش از این شاهد بروز آن از سوی شرکت همراه اول بوده‌ایم.

گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ از جمله این محصولات است که مشترکین با خرید آن، یک سیم کارت ایرانسل هدیه می‌گیرند و ایرانسل به نوعی با فروش این گوشی‌ها، علاوه بر تبلیغ و درآمد زایی، به اقتصاد تولید داخلی نیز لطمه وارد می‌کند.

اما با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از کالای ایرانی، بر آن شدیم تا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری کنیم که با بی اطلاعی آنان مواجه شدیم.

مجتبی رحمان دوست، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اظهار بی اطلاعی از این فعالیت ایرانسل، اظهار کرد: پس از بررسی برای اطمینان از صحت این موضوع، تصمیم گیری در این خصوص انجام می‌شود.

ایرج عبدی دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تا کنون چیزی در این خصوص نشنیده‌ام اما اگر این موضوع صحت داشته باشد، با منویات رهبر انقلاب مغایرت دارد.

در پایان باید یادآور شد؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی آنچنان اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب سال 91 را بر مبنای آن نامگذاری کرده‌اند اما حال با وجود اقدام ایرانسل برای فروش محصولات خارجی آن هم به صورت علنی این سوال مطرح می‌شود که آیا با اتمام سال، شعار سال نیز باید به فراموشی سپرده شود؟!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.