«سید جمال ساداتیان» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استقبال مخاطبان از فیلمها به خود آثار بستگی دارد

تهیه کننده «جامه دران» گفت: درست است که تماشاگران به دنبال مکان و زمان مناسب برای فیلم دیدن هستند ولی به نظر من بخش اعظم استقبال مخاطبان از فیلم‌ها به خود آثار بستگی دارد.

"سید جمال ساداتیان" تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص آینده سینما در سال 94 گفت: درست است که تماشاگران به دنبال مکان و زمان مناسب برای فیلم دیدن هستند ولی به نظر من بخش اعظم استقبال مخاطبان از فیلم‌ها به خود فیلمها بستگی دارد.

وی افزود: در سالهای گذشته تجربه نشان داده فیلمی که مورد نظر مردم بوده حتی اگر در سینمای مطلوبی هم اکران نشده، باز هم باز هم مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

این تهیه کننده ادامه داد: استقبال از فیلم ها در وهله بعد به شرایط روحی مردم بستگی دارد زیرا اگر حال آنها خوب باشد به سینما‌ها برای دیدن فیلم روی می‌آورند در غیر این صورت به سمت فیلم دیدن نمی‌روند.

"ساداتیان" افزود: در کل بحث اعتمادسازی مطرح است؛ فیلمسازان ما باید به شعور مخاطب احترام گذاشته و فیلمهایی با کیفیت بالا به آنها ارائه دهند تا باعث جلب آنها شوند.

این تهیه کننده بیان کرد: آینده سینما و گیشه‌ها را در سال 94 نمی‌توان پیش بینی کرد چون بعضی مواقع شرایط طوری می‌شود که فیلمهایی که حتی در بخش مسابقه حضور نداشتند و یا مراحل فنی آنها به پایان نرسیده بعد از اکرانهای نوروزی و در طول سال باعث جلب مخاطب شده و به سینما رونق می‌دهند.

وی افزود: همانطور که سال گذشته هم بعضی فیلمهایی که در جشنواره حضور نداشتند در زمان اکران خودشان را به خوبی نشان دادند. پس پیش بینی کردن و حدس و گمان چیزی را مشخص نمی‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار