ایمن سازی خط لوله 10اینچ در مسیر روستای دربند/ازنا

رئیس نگهداری و تعمیرات خطوط منطقه گفت: عملیات ایمن سازی و پایین بردن خط لوله 10اینچ در مسیر روستای دربند-ازنا با موفقیت انجام شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی، علیرضا بیات با اعلام این خبر گفت: ایمن نمودن خط لوله 10اینچ در نهر آب کشاورزی محدوده روستای دربند که به دلیل لایروبی نهر در معرض حادثه دیدن قرار داشت در دستور کار قرار گرفت.

رئیس نگهداری و تعمیرات خطوط منطقه، افزود: اسکن دقیق خط 10 اینچ به همراه اسکن دقیق خط لوله پلی اتیلن گاز در تقاطع با خط 10 اینچ ، همچنین حفاری روی خط و احداث کانال انجام شد.

بیات تصریح کرد: همچنین نصب ساپورت در زیر لوله به منظور مهار خط، همچنین انتقال لوله به کف کانال و نیز افزایش عمق خاک به میزان 60سانتی متر صورت پذیرفت.

بیات با اشاره به زراعی بودن زمین های مجاور خط و عدم دسترسی مناسب به محل پروژه ادامه داد: وجود معارضین و عمق بسیار کم خط 10 اینچ در محل نهر آب لزوم نظارت بر این خط را دو چندان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: وجود خط گاز فشار قوی در زیر خط مذکور و همچنین کمی فضای عملیات، ظرافت انجام این عملیات را بیشتر کرده بود.

وی ادامه داد: نصب اسلب بتنی روی به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انجام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار