ثبت‌نام مراسم اعتکاف دانشگاه امیرکبیر از ۲۰ فروردین‌ماه آغاز می‌شود

ثبت‌نام برای مراسم اعتکاف دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۲۰ فرودین ماه آغاز می‌شود و تا ۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ثبت‌نام برای مراسم اعتکاف دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اولویت دانشگاهیان این دانشگاه از ۲۰ فروردین ماه در سایت mohavel. ir آغاز می‌شود و تا ۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

اولویت پذیرش ثبت نام کنندگان برای این مراسم معنوی با دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها در اولویت‌های بعدی ثبت نام قرار دارند. 

هرساله تعداد ۷۵۰ معتکف در مراسم سه روزه اعتکاف دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرکت می‌کنند که در روز پایانی این مراسم تعداد معتکفین این دانشگاه به بیش از هزار نفر افزایش می‌یابد. 

هزینه ثبت نام برای دانشجویان معتکف دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۰ هزار تومان، اساتید و کارکنان این دانشگاه ۲۰ هزار تومان، فارغ التحصیلان این دانشگاه ۳۰ هزار تومان، دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها ۴۰ هزار تومان و برای سایر ثبت نام کنندگان ۶۰ هزار تومان است. 

باتوجه به اینکه ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت آنلاین است؛ بنابراین ۴۸ ساعت پس از ثبت نام نتیجه بررسی به متقاضیان به صورت الکترونیکی اعلام می‌شود. 

لازم به ذکر است، مراسم اعتکاف در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه مصادف با ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب برگزار می‌شود. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار