نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در واکنش به تعرض به دو نوجوان ایرانی تنها به توقف اعزام اکتفا نخواهد کرد، تاکید کرد: درصدد پیگیری حکم قضایی مربوطه در خصوص آن‌ها هستیم.

"اسماعیل کوثری" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: جمهوری اسلامی در واکنش به تعرض به دو نوجوان ایرانی تنها به توقف اعزام اکتفا نخواهد کرد.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما اجرای حکم را پیگیری می‌کنیم تا این‌ها بدانند که اگر زمانی سفیر آن‌ها در حال مستی در تهران اقدامی کرد و با پادرمیانی کسان دیگر آن‌ها‌‌ رها شدند، اما این بار دیگر قابل گذشت نیست و درصدد پیگیری حکم قضایی مربوطه در خصوص آن‌ها هستیم.  
 
کوثری با بیان اینکه وزارت خارجه درخصوص این مسئله آنچنان که شایسته بود به میدان نیامد، تصریح کرد: مجلس این موضوع را مطرح کرد و به رئیس جمهور نامه نوشت و در ‌‌نهایت از وزارت خارجه و سازمان حج خواستند که این موضوع دنبال شود، که چرا یک وقت در خصوص گذرنامه زوار را اذیت می‌کنند و حالا هم دست به عمل شنیع می‌زنند و این اوج خباثت آن‌ها را می‌رساند.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس تنش‌های بین ایران و عربستان را زیاد خواند و تاکید کرد: همگی این تنش‌ها تا به حال به صورت یکطرفه از سوی عربستان بوده است.  
 
وی در ادامه یادآور شد: کشتار ۴۰۰ نفر از حجاج ایرانی، حمایت از ارتش بعث عراق و صدام، حمایت همه جانبه از داعش و گروه‌های تروریستی نشان دهنده تنش‌های یکطرفه عربستان است.  
 
کوثری در پایان با تاکید بر اینکه این اقدامات به خاطر ترس از اسلام ناب محمدی است، بیان داشت: به خاطر همین هم مقام معظم رهبری تذکر دادند که اینقدر بی‌تجربگی نکنند و اینکه بعد از جابجایی قدرت تا این حد بی‌چون و چرا تابع سیاست‌های آمریکا و اسرائیل باشند و خود را خادم حرمین بنامند، با یکدیگر همخوانی ندارد.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار