نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به تعرض مأموران رژیم آل‌سعود به دو نوجوان ایرانی گفت: این عمل نشان دهنده فقدان فرهنگ و حداقل‌های انسانی برای عناصری است که به عنوان نمایندگی یک کشور فعالیت می‌کنند؛ این عمل نشان دهنده آن روی سکه وحشی‌گری رژیم آل‌سعود است.

تعرض به دو نوجوان ایرانی نشان دهنده آن روی سکه وحشی‌گری رژیم آل‌سعود است

به گزارش خبرنگار  احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران،  "علیرضا زاکانی" نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش "لوزان بدون روتوش" با حضور در جمع خبرنگاران و در واکنش به تعرض مأموران رژیم آل‌سعود به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده اظهار داشت: این عمل نشان دهنده فقدان فرهنگ و حداقل‌های انسانی برای عناصری است که به عنوان نمایندگی یک کشور فعالیت می‌کنند؛ این عمل نشان دهنده آن روی سکه وحشی‌گری رژیم آل‌سعود است.

زاکانی افزود: این عمل نشان دهنده فروپاشی اخلاقی نظامی است که بر تحجر بنا شده است و امروز شاهد هستیم که رژیم آل‌سعود در عرصه جهانی نیز به دامن زدن اختلافات میان مسلمانان و جنایات بسیاری دست می‌زند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص نوع واکنش دولت به این حادثه گفت: دولتمردان باید با شدیدترین وجه با این مسئله برخورد کنند و دولت باید پیگیر اشد مجازات برای مأموران خاطی باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، تعرض ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار