معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شهریار گفت:‌ شهریار با جمعیتی بالغ بر 700 هزار نفر از شهرستان‌های پر جمعیت استان تهران محسوب می‌شود و در 10 سال آینده با افزایش و رشد 50 درصدی جمعیت مواجه خواهد بود.

کریم تبارکی، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به کثرت جمعیتی و مهاجر پذیری شهرستان شهریار اظهار کرد: این شهرستان با 700 هزار نفر جمعیت از شهرستان‌های پر جمعیت استان تهران محسوب می‌شود و در 10 سال آینده، با افزایش و رشد 50 درصدی جمعیت مواجه خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر، شهرستان شهریار بعد از شهرستان دومین منطقه از لحاظ رشد جمعیتی (با نرخ رشد 4 درصد) در بین شهرستان‌های استان تهران به شمار می‌رود.

تبارکی در پایان تصریح کرد: توجه هرچه بیشتر به زیر ساخت‌های شهری در چنین شرایطی اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد و در صورت اتخاذ تدابیر و تمهیدات هوشمندانه و تامین امکانات مورد نیاز، کثرت جمعیتی شهریار یک ظرفیت ویژه و بالقوه محسوب می‌شود و بهره گیری از سرمایه مستعد نیروی انسانی، می‌تواند به دستاورد‌های برجسته و حائز اهمیتی منتقی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهریار ، تبارکی ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار