رییس دادگستری استان تهران در اولین نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران در سال جدید گفت: بر اساس نظر ریاست محترم قوه در سال 1394 عنایات بیشتری از سوی ایشان و ستاد قوه قضائیه شامل این دادگستری خواهد شد.

ضرورت تداوم و ارتقاء نظارتبه گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، «غلامحسین اسماعیلی» ضمن تبریک حلول سال جدید و فرا رسیدن ولادت باسعادت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و فرزند برومند ایشان امام خمینی (ره) با اشاره به فرازی از خطبه فدکیه حضرت زهرا (س)، باور و اعتقاد به ولایت و امامت و پیروی و اطاعت از رهبری و عدالت ورزی را سه محور اصلی همدل و همزبانی در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: اگر به جای تحلیل و برداشت‌های جناحی و گروهی و سلایق فردی و شخصی، شعار همدلی و همزبانی، ولایت و عدالت، محور حرکت تمامی کارگزاران و دولتمردان باشد، همدلی و همزبانی تحقق خواهد یافت.
 
وی تفرقه و گروهگرایی و ایجاد فاصله بین حکومت و مردم و ایجاد اختلاف بین گروه های مختلف در جامعه را از اهداف دشمن دانست و گفت: امت اسلامی با تکیه بر ولایت و با اجرای عدالت نباید هیچگاه دچار تفرقه و اختلاف شود و با اجماع مردم و دولت بر حول این محور، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نیز فراهم می‌گردد.
 
رئیس کل دادگستری استان تهران با تببین نقش نظارتی مدیریتی در کارآمدی و سلامت دستگاه و تقویت اعتماد عمومی بر تداوم و ارتقاء نظارت تاکید و مقرر کرد که برای بازدید و نظارت مجموعه مدیریتی استان بر واحدهای زیرمجموعه برنامه ریزی دقیق انجام و تا پایان فروردین ماه همه واحد های قضائی مورد بازدید قرار گیرند.
 
در این جلسه، رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر و سپاس از حمایت‌ها و مساعدت‌های ریاست محترم قوه قضائیه در جهت کاهش مشکلات دادگستری و تامین برخی از نیازها، افزود: بر اساس نظر ریاست محترم قوه در سال 1394 عنایات بیشتری از سوی ایشان و ستاد قوه قضائیه شامل این دادگستری خواهد شد.
 
در ادامه آدابی معاون قضایی و نظارت و بازرسی دادگستری استان گزارش عملکرد سال 1393 و میزان تحقق برنامه اجرایی سال قبل را ارائه که در مجموع عملکرد دادگستری استان را مثبت ارزیابی کرد.
 
انتهای پیام

برچسب ها: اسماعیلی ، تداوم ، ارتقا ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار