مهرعلی زاده گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی رتبه بندی مراکز علمی کاربردی در سال 94 را در دستور کار دارد و در این برنامه محوری 1058 مرکز در سراسر کشور رصد و استاندارد سازی می‌شوند.

دکتر مهر علی زاده معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سال 94 ربتبه بندی مراکز علمی کاربردی در اولویت برنامه‌های دانشگاه جامع قرار دارد و در این نظام رتبه بندی 1058 مرکز علمی کاربردی کشور رصد و استاندارد سازی می‌شوند. 

وی گفت: آنچه مسلم است برنامه حذف مراکز علمی کاربردی در کار نیست و مراکزی که بر اساس خواسته دانشگاه فعالیت خود را ارتقا ندهند ظرفیت پذیرش آنها کاهش می‌یابد و رشته‌های جدید کمتری در اختیار آن مرکز قرار می‌گیرد. 

وی تصریح کرد: رتبه بندی مراکز در سه سطح الف، ب و ج بر اساس آیین نامه و ضوابط دانشگاه انجام می‌شود و مراکزی که استانداردهای مد نظر دانشگاه را بهتر رعایت کنند در رتبه بالاتری جای می‌گیرند. 

وی ادامه داد: امسال بیشترین تمرکز دانشگاه بر رعایت استانداردهای محیط کار است و مراکزی که نتوانند محیط کار مناسب برای مهارت آموزی دانشجویان ایجاد کنند رتبه بندی ضعیف خواهند داشت. 

وی افزود: این سیاست با حذف بهره برداری از پتانسیل مراکز علمی کاربردی و تقویت واحدها متناسب با اولویت‌های دانشگاه انجام می‌شود. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار