در این ویدیویی که برای شما کاربران آماده کرده‌ایم، پرچمدار جدید سامسونگ به زیر شکنجه می‌رود تا ببینیم که آیا قادر است زیر تست سنجش مقاومت ۱۱۰ پوندی دوام بیاورد یا نه؟! همراه دریچه باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ماجرای تست خم شدن اسمارت فون‌ها از جایی آغاز شد که فردی بعد از خرید آیفون ۶ و قرار دادن آن در جیب شلوارش متوجه خمیدگی می‌شود! از آن زمان به بعد داستان خم شدن تلفن‌های هوشمند آغاز شد تا جایی که ویدوی خم شدن آیفون ۶ در یوتیوب بیش از ۲۵ میلیون بار دیده شد و حجم بسیار گسترده‌ای از اخبار رسانه‌های آی تی را به خود اختصاص داد. حال بعد از گذشت این اتفاق وقتی اسمات فونی جدید به بازار می‌آید، میزان مقاومت آن در برابر خمیدگی سنجیده می‌شود این بار نوبت SquareTrade بود که گلکسی S6 و S6 Edge را مورد آزمایش و سنجش قرار دهد. ویدیوی زیر آزمایش میزان مقاومت گلکسی S6 Edge را نشان می‌دهد که بعد از تحمل ۱۱۰ پوند فشار خم می‌شود.



در این ویدیو و طی آزمایش نتایج به دست آمد این بود که سامسونگ در برابر سایر پرچمداران موجود در بازار قادر به تحمل فشاری بیش‌تر است. گلکسی Edge S6 پس از تحمل ۱۱۰ پوند فشار دقیقا همان مقدار نیرویی که می‌توانست آیفون ۶ پلاس اپل را خم کند. در مرحله بعدی طی آزمایشی که با افزایش فشار گلکسی S6 Edge در فشار ۱۴۹ پوندی به صورت کامل می‌شکست در حالیکه پرچمدار رقیب توانسته در این مرحله رکورد ۱۷۹ پوند را کسب کند و در جایگاهی بالاتر قرار گیرد. بالاخره پرچمدار جدید سامسونگ هم زیر شکنجه رفت و سربلند از آن در آمد. نظر شما در این خصوص چیست؟!



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۰۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
بی مزه.
Germany
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
خودتی!!
Germany
Hassan bi gham
۱۸:۱۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
نظری ندارم
آخرین اخبار