اسفندیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در صورت حمله زمینی، "انصارالله" بیکار نمی‌نشیند/ ادعای مضحک آل‌سعود/ بحران بازارهای انرژی جهان با انهدام تأسیسات زیربنایی عربستان

رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر گفت: "انصارالله" یمن اعلام کرده که جواب آل‌سعود را در داخل خاک عربستان می‌دهیم و اگر عربستان وارد جنگ زمینی شود، انصارالله بیکار نمی‌نشیند.

"احمد اسفندیاری" رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره تحولات "یمن" و تجاوز زمینی عربستان سعودی، اظهار داشت: عربستان با طناب پوسیده آمریکا وارد یک چاه شده که به راحتی نمی‌تواند از آن خارج شود. 
 
کشورهای عربی در اوایل انقلاب اسلامی، از صدام حمایت کردند
 
وی ادامه داد: بر اساس اخبار و گزارش‌ها پاکستان از تحولات یمن عقب کشیده و مشابه این هم در دوران دفاع مقدس دیده شد که کشورهای عربی در اوایل انقلاب اسلامی، از "صدام" حمایت و او را اجیر و تقویت کردند و سرنوشت "صدام" را نیز مشاهده کردیم. 
 
جنایات آل‌‌سعود در یمن و بحرین

رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر یادآور شد: ۴ سال انقلاب مردمی یمن و تحولات امروز، هیچ نتیجه‌ای جز کشتار برای سعودی‌ها نداشته و برای یمن فرصت انتقام تاریخی از سعودی‌ها را فراهم کرده است. 
 
ادعای مضحک عربستان سعودی
 
اسفندیاری با اشاره به ادعای مضحک عربستان سعودی مبنی بر اینکه حوثی‌ها یمن را اشغال کرده‌اند، گفت: سعودی‌ها اموال عربستان را حیف و میل می‌کنند و تجاوز سعودی به یمن آغاز سرنگونی آل‌سعود است. 
 

با انهدام تأسیسات زیربنایی عربستان، بازارهای انرژی جهان با بحران روبرو می‌شود

وی اظهار داشت: با انهدام تأسیسات زیربنایی عربستان، بازارهای انرژی جهان با بحران روبرو می‌شود و آل‌سعود ضربه خواهد خورد و به نوعی حربه‌ای که آمریکا علیه ایران برای کاهش قیمت نفت به‌کار برده، به خود عربستان باز می‌گردد. 
 
در صورت حمله زمینی عربستان، "انصارالله" یمن بیکار نمی‌نشیند

رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت حمله زمینی عربستان سعودی، "انصارالله" یمن قادر به پاسخ به جنایات آل‌سعود است، خاطر نشان کرد: انصارالله اعلام کرده که جواب آل‌سعود را در داخل خاک عربستان می‌دهیم و اگر عربستان وارد جنگ زمینی شود و حملات زمینی انجام دهد، انصارالله بیکار نمی‌نشیند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار