262 نفر از نمایندگان ضمن محکوم کردن تجاوز عربستان به یمن؛‌

اطمینان داریم مردم غیرتمند یمن با همه توان در برابر متجاوزان خواهند ایستاد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای که به امضای 262 نفر از نمایندگان در محکومیت حمله عربستان به یمن را قرائت کرد.

اطمینان داریم مردم غیرتمند یمن با همه توان در برابر متجاوزان خواهند ایستادبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ضرغام صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 16 فروردین بیانیه‌‌ای که به امضای 262  نفر از نمایندگان که  حمله ناجوانمردانه عربستان به یمن را محکوم می‌کند، قرائت کرد.

حمله ناجوانمردانه عربستان به مردم یمن اقدام تجاوزکارانه آشکار به یک ملت و کشور مستقل است.

عربستان سعودی با حمله به یمن و کشتار مردم مسلمان و بی‌گناه کشور همسایه خود ثابت کرد که برخلاف ادعای مسلمانی و خادم حرمین خواندن خود مسلمان کشی می‌کند و به جای آن که عامل وحدت و عزت مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است.

رژیم آل سعود دائم می‌داند که آتش افروخته شده دامن خودش را خواهد گرفت و هزینه سنگینی بر جوامع اسلام تحمیل خواهد کرد تشکیل ائتلاف ساختگی نیز مشکلات جهان اسلام و منطقه را پیچیده‌تر خواهد کرد.

حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی متحدان آنان از تجاوز آشکار عربستان به یک ملت و کشور مستقل برخلاف مقررات بین‌المللی بوده و بار دیگر سیاست مزدورانه آمریکا و متحدانش را آشکار ساخت و سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی نیز سرنوشت مشابه دارد ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از قیام مردمی ملت یمن حمایت می‌کنیم و دخالت بیگانگان به ویژه حمله نظامی عربستان سعودی به یمن را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را نمونه آشکار از دخالت در تعیین سرنوشت مردم یمن می‌دانیم و اطمینان داریم مردم غیرتمند و مسلحان یمن با همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، صادقی ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار