راه اندازی نخستین سامانه ملی مشاغل ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی نخستین سامانه ملی مشاغل ایران در سال ۹۴ با هدف معرفی مشاغل، مشاوره شغلی و حرفه‌ای و تدوین فرهنگ ملی مشاغل کشور و کمک به کارجویان، کار فرمایان، کارآفرینان و برنامه ریزان خبر داد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بعد از پخش گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران در مورد وب سایت‌های کاریابی که با اخذ مبالغ چشمگیر از کارجویان کلاهبرداری می‌کردند، حالا وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی اولین سامانه ملی مشاغل ایران در سال ۹۴ با هدف معرفی مشاغل، مشاوره‌های شغلی و حرفه‌ای و تدوین فرهنگ ملی مشاغل کشور و در جهت کمک به کارجویان، کارفرمایان، کارآفرینان و برنامه ریزان نظام اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خبر داد.

راه اندازی نخستین سامانه ملی مشاغل ایران

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار نوروزی خود با کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که صبح امروز در محل این وزارتخانه انجام شد با تبریک سال نو گفت: پاسداشت نوروز و تلاقی و در هم آمیختن رویش و سبز شدن با آموزه‌های اسلامی به افزایش سرمایه اجتماعی و نزدیک شدن به یکدیگر کمک می‌کند.

وی در پایان با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری که همدلی و همزبانی بیان شده است یادآور شد: مفاهیمی که امسال به موقع و مناسب انتخاب شده نیازمند این است که در مسایل اخلاقی و انسانی نیز دارای یک نگاه باشیم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار