رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا از بازدید 800 هزار نفر گردشگر از امام زادگان این شهرستان در چندروز نخست تعطیلات سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضا جعفری گفت: از اول فروردین تا پنجم این ماه 14 هزار نفر در امام زادگان این شهرستان اسکان یافته اند.

وی با اشاره به آمادگی 284 زایرسرا در این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان اظهار کرد: آستان مقدس امامزادگان سید محمد (ع) نوجه مهر با 254 زایرسرا، سید شعیب (ع) دوزال با 24 زایرسرا، سید اسماعیل (ع) زاویه با چهار زائرسرا و بابایعقوب با شش زایرسرا پذیرای مهمانان و مسافران نوروزی هستند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا، برگزاری مراسم تحویل سال نو و پخش پیام رهبر معظم انقلاب، برپایی خیمه های معرفت، اجرای گفتمان های دینی با محوریت سبک زندگی فاطمی، غرفه حجاب و عفاف، مشاوره خانواده، اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی، ایستگاه نماز و قرآن، قرائت ادعیه، ایستگاه های صلواتی، اسکان موقت زایران و ارایه خدمات رفاهی را از جمله برنامه های این اداره کل در قالب طرح آرامش بهاری و یاس نبوی در این شهرستان دانست.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اطلاع رسانی گسترده این اداره برای فرهنگ سازی فرهنگ وقف و معرفی امام زادگان این شهرستان گفت: 18 عدد بنر اطلاع رسانی در سطح شهرستان جلفا در این خصوص نصب شده است.

وی ادامه داد: 10 هزار بروشور و 15هزار عدد دفترچه راهنما به منظور معرفی امامزادگان شهرستان نیز به همت سازمان منطقه آزاد ارس تهیه و در بین مردم توزیع شده است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.