نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به هر میزان که بر اقتدار و کارایی دولتمردان افزوده شود رابطه‌ی دولت وملت استحکام بیشتری خواهد یافت و مردم با اعتماد بیشتری در خدمت دولت ایفای نقش می‌کنند.

افزایش کارایی دولتمردان، موجب استحکام رابطه دولت و ملت می‌شود«حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار سال 94  که تحت عنوان "دولت ملت؛ همدلی و همزبانی" از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، اظهار داشت: هر قدرکه دولتمردان تصمیمات خود را مبتنی بر اصول و مبانی عقلانی، علمی و ارزش‌های اخلاقی قرار دهند، طبیعتاَ کارآیی و اقتدار آنها افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: به هر میزان که بر اقتدار و کارایی دولتمردان افزوده شود، رابطه‌ی دولت و ملت استحکام بیشتری خواهد یافت و مردم با اعتماد بیشتری در خدمت دولت ایفای نقش می‌کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که در سال جدید ملت بصیر، عالم، هوشمند و متعهد و همچنین خدمتگزاران مردم در نظام و دولت با اتخاذ تصمیم صحیح، رفتار مبتنی بر دانش، اخلاق و ارزش‌های اسلامی مسیر اقتدار نظام و افزایش پیوند دولت و ملت را هموار کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار