کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همدلی و همزبانی لازمه دهه چهارم انقلاب است

نماینده مردم تهران گفت: همدلی و همزبانی لازمه دهه چهارم انقلاب که پیشرفت و عدالت نام دارد، است و با این امر می‌توانیم با سرعت بیشتری برنامه‌هایمان را جلو ببریم و به اهداف بلند خود دست یابیم.

همدلی و همزبانی لازمه دهه چهارم انقلاب استاسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شعار سال مبنی بر دولت و ملت، همدلی و همزبانی که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، گفت:  مقام معظم رهبری احساس کردند باید همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بوجود آید تا دشمنان و کسانی که امید به شکاف انداختن بین دولت و ملت دارند، متوجه شوند که نمی‌توانند کاری به پیش ببرند. 

وی اظهار داشت: امسال با همدلی و همزبانی که بین دولت و ملت بوجود خواهد آمد توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود و در نهایت به موفقیت و پیروزی کشورمان منجر می‌گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: همدلی و همزبانی لازمه دهه چهارم انقلاب که پیشرفت و عدالت نام دارد، است و با این امر می‌توانیم با سرعت بیشتری برنامه‌هایمان را جلو ببریم و به اهداف بلند خود دست یابیم. 

انتهای پیام/


برچسب ها: اهداف ، سرعت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار