سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

عزیزی: نیاز تیم مذاکره کننده هسته‌ای به حمایت‌های ملت

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: شعار امسال مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه بود و سال 94 سالی است که همدلی میان دولت،ملت و قوای سه گانه بسیار اهمیت دارد.

"عبدالرضا عزیزی" رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به  نام‌گذاری سال جدید با عنوان دولت، ملت همدلی و هم زبانی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: شعار امسال مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه بود و سال 94 سالی است که همدلی میان دولت، ملت و قوای سه گانه بسیار اهمیت دارد.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: مذاکرات ایران با 1+5 به مرحله‌ای رسیده است که نیاز به حمایت ملت دارد و با حمایت ملت از دولت تیم مذاکره کننده می‌تواند نتایج بهتری به دست آورد.
 
عزیزی ادامه داد: امیدوارم امسال بتوانیم به نتایج خوبی برسیم و منافع ملی ما بدون عبور از خط قرمز‌های که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند تامین شود.
 
وی با اشاره به کنترل تورم در سال گذشته تصریح کرد: در سالی که گذشت دولت توانست تورم را در کشور کنترل کرده و مقداری نیز کاهش دهد و انشاء الله دولت  در سال جاری بتواند از تولید حمایت کند تا با توسعه این بخش سطح اشتغال نیز در کشور افزایش یابد.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت افزود: مردم از دولت انتظار دارند تا پشتوانه این حمایت‌ها جلوی فسادها را بگیرد و از ناامیدی مردم جلوگیری کند.مردم انتظار دارند که در پرداخت حقوق‌ها عدالت رعایت شود و قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق‌ به طور کامل عملیاتی شود.
 
عزیزی اظهار داشت: مردم ایران سی و شش سال است که از جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند و انتظار دارند که دولت عدالت را بین ملت به وجود آورد.
 
وی ادامه داد: ملت ایران و مقام معظم رهبری برای دولت تا اینجا سنگ تمام گذاشتند و بعد از این دولت است که باید شعارهای خود را عملیاتی کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار