سروری: در تدارک برگزاری مسابقات بین‌المللی ژیمناستیک بانوان هستیم

نایب رییس بانوان فدراسیون ژیمناستیک گفت: در تلاشیم در سال 94 مسابقات بین المللی ژیمناستیک بانوان را به میزبانی خودمان برگزار کنیم.

سروری: در تدارک برگزاری مسابقات بین‌المللی ژیمناستیک بانوان هستیمجمیله سروری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ژیمناستیک دارای 4 رشته است که بانوان به جز اکروژیم در 3 شاخه دیگر آن مشغول فعالیتند. امسال برای هر شاخه یک لیگ باشگاهی 5 روزه برگزار کردیم که به علت کمبود بودجه نتوانستیم لیگ قهرمانی کشور برگزار کنیم بنابراین مجبور به برگزاری لیگ باشگاهی شدیم که بودجه آن از طریق خود تیم‌ها و باشگاه‌ها تامین می‌شود.

وی در ادامه افزود: در سال 93 ، 70 دوره داوری و مربیگری در سراسر کشور برای بانوان برگزار کردیم که بیشتر شامل شاخه هنری و 4 وسیله (پارالل، پرش خرک، زمینی و موازنه) بود در سال 94 هم قصد داریم چندین مدرس خارجی را برای برپایی این کلاس‌ها به ایران دعوت کنیم.

سروری در پایان اضافه کرد: به علت ممنوعیت حضور بانوان ژیمناستیک کار در مسابقات برون مرزی در تلاش هستیم یک دوره مسابقات بین‌المللی در ایران برگزار کنیم که همه کادر اجرایی آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار