داور بین‌المللی ژیمناستیک:

خودخواهی محتشم به از دست دادن رفتن کرسی ایران انجامید/نایب رییسی غرب آسیا از دستمان رفت

سید طاهر علوی گفت: توافق محتشم و کشورهای آسیایی در خصوص برگزاری انتخابات کنفدراسیون ژیمناستیک غرب آسیا را نایب رییسی را از دست دادیم.

سید طاهر علوی داور بین‌المللی ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: به منظور شرکت در کسب کرسی انتخاباتی ژیمناستیک غرب آسیا، یک گروه پنج نفری به قطر اعزام شدیم و قبل از انتخابات رزومه و عملکرد فدراسیون و اعضا را برای شناخت رویه خود به مسئولان ارسال کردیم اما در این دوره به دلیل بعضی مسائل سیاسی توافقی که محتشمی (نایب رییس اسبق غرب آسیا) با کشورهای آسیایی در خصوص برگزاری انتخابات به صورت منطقه‌ای کرسی‌های آسیایی از دستمان رفت.

وی افزود: مسئولان دیگر کشورها در جلسه‌ گزارش‌های خود را اعم از برپایی کمپ‌های آموزشی نشست‌های فنی و بسیاری از موارد دیگر را ارایه دادند اما محتشمی گزارشی 4 ساله‌ای که در کنفدراسیوه غرب آسیا در سمتی که بر عهده داشتند را با یک تشکر از قطر خاتمه دادند.

علوی در ادامه گفت: بی‌مسئولیتی محتشمی باعث سرافکندگی ما شد به طوری که یکی از مسئولان کمیته المپیک به مدت 25 دقیقه فدراسیو ژیمناستیک ایران و زیر سوال بردند و زمان دفاعیه بار دیگر محتشمی هیچ صحبتی و دفاعی نکرد و این وضع و شرایط را بدتر کرد و بعد از سال نایب رییسی را عرب‌ها از ایرانی‌ها گرفتند.

وی بیان کرد: مسئولین و عرب‌ها با تغییر در بخشنامه و اینکه هر منطقه مسئول رای‌گیری خودش بود مادر بین کشور عرب تنها مانده بودیم و این هفته سبب از دست محروم شدن از امکانات آسیایی شد لطمه‌ بزرگی برای ما بود که مربیانیان از حقوق پایین‌ برخوردارند.

داور ژیمناستیک درباره مزایای کسب کرسی غرب آسیا تصریح کرد: در صورت کسب کرسی می‌توانستیم کلاس‌های داوری و مربیگری با بودجه کنفدراسیون آسیا برگزار کنیم و در مسابقات ملی و بین‌المللی خود یک نقطه قوتی بود تا از تیم کشورمان در خصوص ناداوری‌ها دفاع کنیم اما همه این امکانات را به خاطر خودخواهی یک نفر از دست دادیم و جایگاه خودمان را ندانستیم.

علوی با اشاره به دریافت ورودی برای لیگ برتر و دسته یک ژیمناستیک کشور بیان کرد: احتمال اینکه تعداد شرکت کنندگان کاهش یابد وجود دارد اما این مصوبه از بسوی وزارت ورزش است و فدراسیو نیز باید رعایت نماید هزینه مسابقه نیز باید از سوی هیئت‌ها و باشگاه‌ها تامین گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار