دبیر سازمان لیگ ژیمناستیک گفت: برای نخستین بار در لیگ امسال، مبلغی را به عنوان ورودی از تیم‌های شرکت کننده دریافت خواهیم کرد.

محسن خوش طینت، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک ژیمناست‌های بزرگسال هنری باشگاه‌های کشور در 2 مرحله انجام خواهد شد، که مرحله نخست آن در روز‌‌های پنجم و ششم بهمن و مرحله پایانی در 21 و 22 برگزار می شود.

وی افزود: در جلسه‌ای که مدیران باشگاه‌ها با مسئولین ذیربط داشتند، مقرر شد که تیم‌هایی که در لیگ برتر شرکت خواهند کرد مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان و دسته یک مبلغ 2 میلیون تومان به عنوان ورودی پرداخت نمایند که البته مسئولین مبلغ بیشتری را در نظر داشتند.

خوش طینت، تصریح کرد:‌ با این مبلغ ورودی، احتمال کاهش تیم‌های شرکت کننده مانند مسابقات جوانان و نوجوانان و بانوان در دوره‌ اول وجود دارد اما سال‌های آتی این روند بهبود می یابد و نتیجه خواهیم گرفت.

دبیر سازمان لیگ در خصوص لیگ ترامپولین گفت: در تاریخ 14 تا 18 بهمن ماه لیگ برتر نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را خواهیم داشت که برای آنها نیز به ازای هر مبلغ 100 هزار تومان دریافت می گردد و به دلیل محدود بودن افراد در این شاخه از ژیمناستیک حدود 90 درصد در این رقابت شرکت نمایند.

وی اظهار داشت: ژیمناستیک هنری در بخش جوانان ونوجوانان در روزهای 10 تا 13 بهمن ماه به رقابت‌ می پردازند که ژیمناست‌ها مبلغ 60 هزار تومان را باید پرداخت نمایند، سال گذشته که این مسابقات برگزار شد، استقبال خوبی از بازی‌ها شد به جز چند نفر که تحت تأثیر حرفای دیگران شرکت نکردند. اما امسال شرکت کننده‌ها افزایش پیدا کردند.

وی درباره مسابقات آکروژیم بیان داشت: مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی سمنان برگزار می شود و لیگ آن در 2 مرحله، که مرحله نخست آن به میزبانی اصفهان در تاریخ 4 و 5 دی ماه و مرحله پایانی و نهایی آن در 14 و 15 دی صورت می گیرد واحتمالا میزبان دوره آخر تهران خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار