قهرمان ژیمناستیک هنری گفت: وعده‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک در مورد ژیمناستیک اگر محقق شود تحول بزرگی در این رشته ورزشی رخ خواهد داد.

محمدرضا رمضان‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: بعد از بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات جام جهانی 2015 اولین اردو را پشت سر گذراندیم و استارت خوبی بود به طوریکه تمامی اعضای تیم ملی حضور داشتند.

وی افزود: روز  اخر از اکثر ژیمناست‌ها تست گرفته شد اما هنوز نفرات انتخابی را اعلام نکردند و اردوی بعدی که دی ماه خواهد بود تعداد ورزشکاران کمتر خواهد شد.

رمضان‌پور درباره حضور درویش‌زاده در اردوها بیان کرد: اینکه به جز مربیان و سرمربی توسط دیگران و مسئولین دیده می‌شویم خود باعث دلگرمی و انگیزه می‌شود که البته این روال در همه جای دنیا  رواج دارد.

ژیمناست تیم ملی اظهار کرد: وزارت ورزش کمیته المپیک بعد از بازیهای آسیایی نظرات مختلفی در مورد ژیمناستیک داشتند و وعده‌هایی به ما دارند که در صورت عمل به آنها تحول بزرگی در ژیمناستیک ایران به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: دیدها نسبت به گذشته تغییرکرده اما کافی نیست و باید تخصصی‌تر و بنیادی‌تر تفکر بشود تا ایران به جایگاه بالایی برسد.

مهر سال 94 در رابطه با تعداد مسابقات سال شلوغی دانست و گفت: برای کسب سهمیه و امتیاز گرفتن تا مسابقات المپیک 2016 برزیل 4 مسابقه در پیش داریم و برای رسیدن به المپیک و کسب مقام حداکثری تلاش خود را خواهیم نمود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار