سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

هاشمی: وقتی دولت و ملت با هم باشند هر مانعی را از پیش‌رو بر خواهند داشت

استاندار تهران با بیان اینکه اگر دولت و ملت با هم باشند هر مانعی را از پیش روی خودشان می‌دارند، گفت: در عرصه سیاسی همدلی و هم زبانی مردم و دولت باعث می‌شود با قدرت بیشتری در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان بایستیم و از منافع ملی دفاع کنیم.

"حسین هاشمی" در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در رابطه با بیانات رهبری مبنی بر همدلی، هم زبانی دولت و ملت اظهار داشت: بحث وحدت در بیانات رهبری موضوع مهمی است و نشانگر آن است که در سایه وحدت هر حرکتی امکان پذیر است. 
 
وی در ادامه افزود: در سایه اختلاف یقینا حرکت کند و یا متوقف و یا با مشکلات و موانع مواجه می‌شود. 
 
استاندار تهران با بیان اینکه رهبری به درستی و هوشمندانه موضوع وحدت را در بیانات خود مطرح کردند گفت: ایشان در گذشته بارها بحث وحدت را به عنوان موضوع محوری اعلام کردند و همچنین امام(ره) عظیم شان از موضوع وحدت در کلمات‌شان استفاده می‌کردند. 
 
هاشمی با تاکید بر اینکه بحث وحدت در سال 94 نشان می‌دهد که اگر دولت و ملت با هم باشند ، می‌توانند هر مانعی را از پیش روی خودشان بردارند گفت: از این رو نظام جمهوری اسلامی ایران می‌تواند به آن هدف تعالی نزدیک شود. 
 
وی با بیان اینکه همدلی و هم زبانی دولت و ملت در بحث توسعه فرهنگیی اثر گذار است افزود: در عرصه سیاسی همدلی و هم زبانی مردم و دولت باعث می‌شود با قدرت بیشتری در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان بایستیم و از منافع ملی دفاع کنیم البته همه‌ این موضوعات در سایه وحدت امکان پذیر است و  به نتایج لذت بخش و امید آفرینی مبدل خواهد شد. 
 
استاندار تهران افزود: در صورتی که اختلافی به وجود آید، خیلی از کارهای خوب زیر سایه می‌رود و از این رو خیلی‌ها دچار تشدد افکار می‌شوند اما اگر در سایه وحدت باشیم عکس این قضیه ایجاد خواهد شد. 
 
هاشمی با تاکید بر اینکه رهبری همدلی و هم زبانی را در کنار هم مطرح  کردند  و در شرایطی که داریم نام گذاری سال 94 بسیار هوشمندانه انتخاب شده است گفت: تیم مذاکر کننده با دانش و هوشمندی و تجربه زیادی که برخوردار است و تاکنون در مقابل کشورهای گروه 1+5 عزت مندانه و قدرت مندانه مذاکرات را برگزار کرده است. 
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده در آینده با همین روند مذاکرات را پیش خواهند برد و امیدوارم نتیجه‌ای که به دست می‌آید مورد نظر ملت و رهبری باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار