سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

امین‌زاده: رعایت حقوق دولت و ملت یکی از پایه‌های همدلی و هم‌زبانی است

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور گفت: دولت در سال 94 باید تمام همت و تلاش خود را بر این مبنا گذارد که کارگزار خوب و امینی برای ملت باشد و ملت هم به عنوان کارفرما از دولت انتظار دارد که از منابع داخلی و فرصت‌های بین‌المللی حداکثر استفاده برای توسعه کشور انجام شود.

امین‌زاده: رعایت حقوق دولت و ملت یکی از پایه‌های همدلی و هم‌زبانی است الهام امین‌زاده در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: پیامی که مقام معظم رهبری در رابطه با سال جدید داشتند، مربوط به همکاری و هم زبانی دولت ملت هست، اینکه دولت کارگزار ملت و ملت کارفرمای دولت است.
 
 معاونت حقوقی رئیس‌جمهور افزود: این پیام نشان‌دهنده رابطه دولت و ملت است و اینکه این ارتباط به چه صورتی باید باشد. دولت در سال 94 باید تمام همت، تلاش خود را بر این مبنا بگذارد که کارگزار خوب و امینی برای ملت باشد و ملت هم به‌عنوان کارفرمای دولت، این انتظار را دارد که از منابع داخلی و فرصت‌های بین‌المللی حداکثر استفاده برای توسعه و رفاه کشور انجام شود.
 
امین زاده اضافه کرد: رعایت حقوق دولت و ملت یکی از پایه‌های همدلی و هم‌زبانی است.
 
وی تاکید کرد: دولت، باید حقوق ملت را پاس بدارد و ملت هم حقوق دولت را محترم شمارد و در رابطه متقابل بین دولت و ملت این همدلی و هم‌زبانی که مقام معظم رهبری مد نظر دارند، مولفه‌هایش انجام می‌شود.
 
معاونت حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی توسط دستگاه‌ها و کارگزاران دولتی یکی از مسائلی است که می‌تواند کمک کند که این همدلی و اعتماد بین دولت و ملت ایجاد شود.
 
امین‌زاده گفت: از طرف دیگر ملت هم، اگر با تمام ‌توان و کلیه سرمایه‌های اجتماعی که دارد، کنار دولت بایستد، دولت در واقع می‌تواند اهداف عالی که برای توسعه و رونق کشور و فرهنگ صحیح و سالمی که در جامعه بتواند حکم فرما باشد، را از طریق این اعتماد متقابل قابل انجام دهد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله بتوانیم کار گزاران خوبی برای ملت در سال 94 باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: الهام ، امین زاده ، رهبری ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار