سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

امیری: همدلی و همزبانی "دولت و ملت" سرمایه بزرگ برای دولتمردان است

سخنگوی وزارت کشور، گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت سرمایه بزرگی است که می‌تواند برای دولتمردان به عنوان پشتوانه کاری قرار بگیرد و دولت را در تحقق برنامه‌هایش یاری دهد تا زودتر به اهداف و برنامه های بلند مدت کشور برساند.

"حسینعلی امیری" سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بدون شک توفیقات دولت در سال گذشته با حمایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری حاصل شده است.

وی افزود: امسال با نامگذاری سال جدید با عنوان دولت، ملت همدلی و هم زبانی از سوی معظم له مسئولیت دولتمردان افزایش پیدا می‌کند و این نهایت لطف ایشان به دولت تدبیر و امید است .
 
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: اگر دولت همدل با مردم باشد سریع تر می تواند از مشکلات موجود در کشور عبور کند، مشکلاتی که بخشی از انها مربوط به محدودیت منابع داخلی و مسائلی در خارج از مرزها است.
 
امیری تصریح کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت سرمایه بزرگی است که می‌تواند برای دولتمردان به عنوان پشتوانه کاری قرار بگیرد و دولت را در تحقق برنامه‌هایش یاری دهد تا زودتر به اهداف و برنامه های بلند مدت کشور برساند.
 
وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت منابع کشور همدلی و همراهی با دولت می‌تواند اقتصاد مقاومتی را تحقق و سامان دهد و باید انتظارات مردم واقع بینانه و متناسب با شرایط کشور باشد، لذا این موضوع سرمایه مهمی برای دولتمردان است  که باید قدر دانست.
 
سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر اینکه ارتباط میان مردم و دولت دو سویه است، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید ارتباطشان را با مردم تقویت کنند، چرا که این ارتباط می تواند با هدایت مقام معظم رهبری کشور را به سوی اهداف و برنامه‌هایی که تدارک دیده شده سریع تر به نتیجه برساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شعار ، سال جدید ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار