جواد هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یاد روزهایی که با سرب و سیم خاردار هفت سین می چیدیم، بخیر

بازیگر "اخراجی ها" گفت: شیرین ترین خاطره ام از نوروز برای زمانی است که قسمتی از سفره را یکی از سین های هفت سین قرار می دادم.

سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن نوروز 94 گفت: امیدوارم در سال 94 شاهد پیروزی مطلق نظام جمهوری اسلامی ایران در ماجرای هسته ای باشیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم بدون اینکه به آمریکایی ها باج دهیم موفق شویم که مرزهای تازه ای برای موفقیت های هسته ای ایران بگشاییم و سال 94 برای همه سال موفقیت باشد.

بازیگر فیلم "اخراجی ها" عنوان کرد: من اولین عیدی ام را از پدربزرگم گرفتم و شیرین ترین خاطره ام از ایام نوروز به زمانی بر می گردد که در جبهه بودم.

وی ادامه داد: یکی از سال هایی که هنگام تحویل سال در جبهه بودیم، 7 سین نداشتیم و تصمیم گرفتیم 7 سین جنگی بچینیم. چیزهای مثل سیم خاردار و سرب و ... را درون چفیه ای قرار دادیم و آخر 1 سین کم آمد. ما قسمتی از چفیه که نقش سفره را برایمان داشت برگرداندیم و از آن به عنوان سین هفتم استفاده کردیم و با بچه ها مسابقه ای گذاشتیم که هر تازه واردی که می آید از او بپرسید سین هفتم ما چیست و هیچ کس جز خودمان متوجه این موضوع نشد.

وی در خصوص آرزویش برای سینما و تلویزیون در سال 94 گفت: آرزو می کنم سطح سینما و تلویزیون ارتقاء یابد و کیفیت آثار فدای کمیت آنها نشود.

هاشمی در پایان گفت: امیدوارم سال جدید سراسر خوشی و شادی برای همه مردم ایران باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار