حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم:

راهیان نور حافظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است / اقتدار ایران در مذاکرات به برکت خون شهیدان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: راهیان نور حافظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و حافظ عزت و استقلال میهن عزیزمان است که متن دوران دفاع مقدس را به نسل جدید و جوان جامعه ما منعکس می‌کند.

راهیان نور حافظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است / اقتدار ایران در مذاکرات به برکت خون شهیدان است
به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران،به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش حجت الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل‌هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آیین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول که با حضور امیر سرتیپ خلبان برخور جانشین نیروی هوایی و جمعی از مسئولین و فرماندهان برگزار شد، اظهارداشت: فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی است مستحکم که به هیچ وجه قابل تسخیر نیست و جوانان ما امروز باید با این فرهنگ آشنا باشند.

وی افزود: اگر امروز مذاکره کنندگان ما با اقتدار از حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند به برکت خون رزمندگان و به برکت ایثارگری و افتخار آفرینی نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در ارتش تصریح کرد: یکی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس اعتماد به نفس و خودباوری در نیروهای خودی بود به طوری که در دوران دفاع مقدس با وجود کمک های آمریکا , اروپا و برخی کشورهای مرتجع منطقه به صدام , رزمندگان با همان امکان دفاعی محدود اما با اعتماد به نفس بی مثال از کشور دفاع کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم شکوفایی استعدادها را دومین دستاورد دفاع مقدس برشمرد و افزود: شکوفایی استعدادها یکی دیگر از برکات دوران دفاع مقدس است که امروز هم ثمرات و نتایج آن را به طور مثال در صنعت هسته‌ای کشور شاهد هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح‌کرد: شناخت دوست از دشمن سومین دستاورد دوران دفاع مقدس است که به ما آموخت در روز سخت چه کسی دوست و چه کسی دشمن است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه تولد تفکر بسیجی یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس است گفت: بسیجیان قهرمان کشور در دوران جنگ تحمیلی در کنار ارتش قهرمان و سپاه پاسداران فداکار تولد یافتند و از حیثیت نظام دفاع کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود : تحول در صنایع دفاعی , حضور داوطلبانه مردم در صحنه , تحکیم وحدت ملی و تزکیه نظام اداری کشور دیگر دستاوردها و تجارب گران سنگ دوران دفاع مقدس است که امروز باید این تجارب مورد استفاده قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان خاطرنشان کرد: در راهیان نور باید به معرفی و شناخت این تجارب پرداخته شود تا به نحو مطلوب به نسل جوان انتقال یابد.

طبق این گزارش، در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان "سید حمیدرضا آشنا" فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول ضمن خیرمقدم به مدعوین گزارشی از آمار پروازها و ماموریت های انجام شده از پایگاه وحدتی و نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس ارائه داد.

همچنین در پایان این مراسم نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی افتتاح شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار