از سوی سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش؛

اولین سری اسناد نقش روحانیت و عقیدتی- سیاسی در جنگ تحمیلی تحویل موزه دفاع مقدس شد

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش از تحویل اولین سری از اسناد نقش روحانیت و عقیدتی- سیاسی در دوران جنگ تحمیلی به موزه دفاع مقدس خبر داد.

اولین سری اسناد نقش روحانیت و عقیدتی- سیاسی در جنگ تحمیلی تحویل موزه دفاع مقدس شدبه گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، کارگروه تبیین نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس، در سالن غدیر سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس این سازمان و سردار سرتیپ مرتضی قربانی رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم ضمن اعلام خبر تحویل اولین سری از اسناد نقش روحانیت و عقیدتی- سیاسی در دوران جنگ تحمیلی به موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند و شایسته موزه دفاع مقدس، ایجاد موزه دفاعی با محوریت نقش روحانیت در دوران حماسه و جنگ است.

وی در ادامه با بیان این که تاکنون در این خصوص 2032 اثر توسط سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش تحویل موزه دفاع مقدس شده است، افزود: این اسناد در قالب عکس، فیلم، پایان‌نامه، مقاله، کتاب، بولتن و مصاحبه است که با جمع‌بندی نهایی تحویل موزه دفاع مقدس شد.

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش تأکید کرد: در این‌باره از خاطرات پیشکسوتان روحانی و نظامی که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند نیز استفاده شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر چند در ابتدای راه هستیم، اما در این حوزه یعنی بررسی نقش روحانیت و عقیدتی- سیاسی در دفاع مقدس، کارهای ارزشمند و شایسته‌ای انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار