دبير ستاد مديريت بحران شهرداری منطقه 11 در راستای ایمنی شهروندان در چهارشنبه پاياني سال از تشکیل سامانه فرماندهي حادثه ( lCS ) در مدیرت بحران خبرداد.

عادل قايقور جانشين شهردار و دبير ستاد مديريت بحران  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره فرا رسيدن چهارشنبه پاياني سال اظهارکرد: : همزمان با فرا رسيدن چهارشنبه آخر سال سامانه فرماندهي حادثه ( lCS ) ستاد مديريت بحران منطقه از ساعت 17روز سه شنبه فعال مي شود تا با هم افزايي و بهره‌گيري از كليه امكانات موجود؛ ضمن ايجاد وحدت فرماندهي، هدايت عمليات منطقه را به عنوان فرماندهي حادثه بر عهده گيرد.

قايقور افزود: در همين راستا هماهنگي هاي لازم با ايستگاه هاي آتش نشاني و اورژانس جهت پيش بيني استقرار تيم‌هاي عملياتي اطفاء حريق و اورژانس سيار در محل‌هاي پرجمعيت و خطرساز انجام شده است و همچنين به منظور پوشش دهي كامل تمامي محله ها ؛ستادهاي مديريت بحران در سطح نواحي نيز آمادگي لازم براي رفع و مهار بحران را دارند.

قایقور در پایان گفت: همچنين آموزش هاي لازم و توزيع پكيج هاي آموزشي با هدف آگاه سازي نوجوانان با خطرات مواد محترقه و آسيب هاي ناشي از آن در مدارس سطح منطقه و اماكن پر انجام شده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار