سردار جزایری عنوان کرد

ضرورت برخورد با عاملان ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس

سخنگوی نیروهای مسلح گفت: انتظار داریم که دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و به خصوص قضایی استان کرمان در اسرع وقت به موضوع ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس رسیدگی کنند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به انعکاس خبری در مورد ضرب و شتم یک جانباز دفاع مقدس در کرمان، اظهار داشت: احترام و عزت جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در هر مقطع و هر جایی باید حفظ شود و اینکه شاهد این هستیم در یک نشست، جانبازی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، جای تأسف دارد.

وی افزود: این انتظار وجود دارد که با عاملان حادثه و کسانی که جانباز دفاع مقدس را به دلایل واهی مورد ضرب و شتم قرار دادند برخورد جدی شود؛ هر چند آحاد مردم احترام و عزت این عزیزان را به خاطر فداکاری‌هایشان در طول هشت سال دفاع مقدس نگه می‌دارند، اما ظاهرآ عده‌ای بنای تخریب این چهره‌ها را دارند که باید با آن‌ها مقابله شود.

سخنگوی نیروهای مسلح اظهار داشت: هیچ دلیلی نمی‌تواند ضرب و شتم یک جانباز را توجیه کند و لازم است دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و به خصوص قضایی استان کرمان انتظار داریم که در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند؛ بدیهی است، سازمان‌های مربوطه و آحاد مردم خوب و متدین کرمان اجازه تکرار این حوادث را نخواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار