متأسفانه بسیاری از افراد نابارور اصول درمان خود را نمی‌دانند و اطلاع کافی در خصوص اینکه چه موقع بهترین زمان برای درمان مشکل است، ندارند.

حسام فیض‌الله زاده فوق تخصص اورولوژی، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، افزود: حدود 20 درصد زوج‌ها در جامعه‌ها گرفتار مشکل ناباروری هستند که این میزان، از میزان ناباروری اغلب کشورها بالاتر است.

وی گفت: زوجینی که دچار مشکل ناباروری هستند، اغلب موارد اینطور تصور می‌کنند که ناباروری یک مشکل همیشگی برای آنها است و درمان خاص و اثر بخشی برای آن وجود ندارد.

فیض‌الله زاده با بیان اینکه ناباروری مشکلی است که درمان آن نیاز به ارتقای سطح آگاهی دارد، تأکید کرد: متأسفانه بسیاری از افراد نابارور اصول درمان خود را نمی‌دانند و اطلاع کافی در خصوص اینکه چه موقع بهترین زمان برای درمان مشکل است، ندارند.

وی افزود: افراد نابارور باید بدانند که چه زمان بهترین وقت جهت درخواست کمک است، به همین دلیل این افراد باید اصول ناباروری را قبل از مراجعه به پزشک بدانند.

فیض‌الله زاده خاطر نشان  کرد: مراجعه به یک مرکز درمانی معتبر جهت درمان مشکل ناباروری و انتخاب درست پزشک متخصص مربوط، راهکاری اثر بخش برای کنترل اوضاع و شرایط و تسریع روند احتمالی درمان بیماری است.




انتهای پیام/


برچسب ها: ناباروری ، درمان ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار