«لیام نسون»: فیلم اکشن را ترک خواهم کرد

«لیام نسون» در مصاحبه‌ی اخیر در فیلم‌های اکشن خود به این نکته اشاره می‌کند که در آینده‌ای نزدیک دیگر فیلم اکشن بازی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ "لیام نسون" بازیگر شصت و دو ساله فعالیت بازیگری‌اش را با بازی در مجموعه‌ای از فیلم‌های اکشن آغاز کرد.

در آخرین مصاحبه‌ای که با او شد به سوال خبرنگار که  پرسید تا چه مدت در این دست فیلم‌ها حضور خواهید داشت، پاسخ تعجب‌برانگیزی داد.

نسون در جواب گفته است: "شاید تا دو سال دیگر اگر خدا به من لطف کند و سالم و تندرست باشم اما بعد از دو سال، دیگر فیلم اکشن بازی نمی‌کنم."

کناره گیری او از بازی در نقش‌های اکشن یک قدم متفاوت برای "نسون" محسوب می‌شود. "نسون" با بازی در فیلم‌های اکشن دیگر بازیگران این ژانر را پشت سر گذاشته است. اوایل سال "نسون" دوباره در نقش "برایان میلز" و در فیلم "ربوده شده 3" حضور یافت و به زودی در فیلم "تمام شب بران" روی پرده خواهد رفت.

از پروژه‌های این بازیگر که کمتر از عناصر تعقیب و گریز و اسلحه استفاده شده است، می‌توان به "فهرست" و "حقیقتاً عشق" اشاره کرد.

همچنین تابستان امسال نسون در فیلم کمدی "تد 2" ، درام "تماس‌های یک هیولا" به کارگردانی "جی.ای.بایونا" و فیلم "سکوت" به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" حضور خواهد داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار